Eesti Mootorrattaspordi Föderatsioon kirjutas Teesalust eelmisel aastal 75. sünnipäeva puhul nii:

Teesalu alustas motospordi algtõdede tundmist 1961. aastal tolleaegses Tööjõureservide motoklubis legendaarse Johannes Tomsoni juhendamisel.

Kaks aastat hiljem saavutas ta juba esimese suure võidu, pälvides 1963. aastal NSV Liidu mootorratturite ringrajasõidu meistrivõistlustel noorte 50-kuubikuliste väikerataste klassis esikoha.

Ajavahemikul 1965-1985 võitis NSV Liidu kõigi aegade edukaim ringrajasõitja neljas erinevas masinaklassis 30 medalit, neist 21 kuldset ja pälvis rekordilised 56 etapivõitu. 1970. aasta üleliidulisel tehniliste spordialade spartakiaadil võidutses ta 350-kuubikuliste sportmootorrataste klassis, võites veel kahel järgneval NSV Liidu rahvaste spartakiaadil kokku kolm esikohta, olles nelja spartakiaadikullaga edukaim ringrajasõitja.

Mitmel aastal kuulus ta NSV Liidu ringrajasõidu koondisesse ja sotsialismimaade Sõpruse karikasarjas kuulus talle võrride ehk 125 cm³ masinaklassis hõbemedal. Ida-Euroopa karikasarjas võidutses Teesalu kolmel aastal. Eesti meistrivõistlustel on ta võitnud 13 kulda ringrajasõidus, 1 tali- ja 1 motokrossis. Lisaks on Teesalu kroonitud kolmel korral ringrajasõidus Balti meistriks ja vabariigi karikavõitjaks.

Legendaarsel Kalevi Suursõidul võitis Teesalu ajavahemikul 1971-2004 rekordilised 17 esikohta, neist kaks vormelauto roolis (F-2 ja F-3). Teesalu on ainus tehnikasportlane, kes on Suursõitudel võidutsenud nii mootorratta sadulas kui vormelauto roolis.

Repro. Lembit Teesalu Kalevi Suursõidu võitja.Esmakordselt alistas ka soomlase Kari Lahtineni

2020. aasta augustis avati Pirita-Kose ringraja ääres Lembit Teesalu nimeline pink:


Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena