"Ma olen kindel, et ralliautod pole kunagi nii atraktiivsed olnud [autotootjate jaoks]," sõnas Matton DirtFishile.

"Hübriidautoga tegime ära ainult osa tööst. Muidugi on hübriid positiivne, kuid ma usun, et hübriidi ja säästva kütusega koostöös saavutame selle, mida peamegi saavutama - muutume autotootjate jaoks sobivaks turundusplatvormiks," ütles rallijuht. "Teiste tootjate meistrisarja meelitamiseks peavad meil olema õiged tööriistad - peame olema seotud sellega, mida nad homme oma klientidele müüvad."

Kuna WRC-sari võtab kasutusele ka säästva kütuse, on mõned eksperdid juba muret avaldanud, et see võib mootorite eluiga lühendada ja masinate jõudlust vähendada.

Matton vastas sellele kriitikale: "Ma ei taha selle kohta rohkem öelda, kui et iga kord, kui me midagi tutvustame, hakkavad mõned inimesed kaeblema. Nenende inimeste suhtumine on vale. See on positiivne uudis. Nad mõtlevad masinate jõudluse peale, aga me ei mõtle sellele. Otsime produkti, mida autotootjad saaksid tööriistana kasutada. Meil on kütuse näol toode, mis näitab ühiskonnale õiget teed ja ma võin öelda, et puhas jõudlus meid ei huvita. Isegi kui kaotame sellega [kütusega] natuke jõudlust, pole see oluline."