Märks on olnud Eesti kaitseväe spordivaldkonna juht 23 aastat, kuulunud Eesti Maadlusliidu ja Eesti Biathloni liidu juhatustesse ja samuti on olnud Eesti vehklemisliidu peasekretär.

“Ühiskond pole e-spordi osas veel ühemõttelist arvamust kujundanud. Ma ei käsitle e-sporti nagu traditsioonilise spordi asendajat, vaid vahendit, mis meelitab noori aktiivsele eluviisile. Inimene, kes proovib end virtuaalsel areenil, näiteks korvpallis, tahab ilmselgelt proovida oma võimeid ka spordisaalis ja korvpalliplatsil. Ameerika Ühendriikides on sellest juba ammu aru saadud - NBA liigal on tugev e-spordiliiga, mis kulgeb paralleelselt traditsioonilise liigaga. Samuti peate mõistma, et Eesti on üks digiteeritumaid riike maailmas, mis võimaldab arendada Eesti e-spordi arengu täiesti uuele tasemele," ütles Heino Märks.

Liidu peamine eesmärk on luua maailma parim e-spordi ökosüsteem, mis pakuks mängijatele, turniiride operaatoritele ja teistele ökosüsteemi osalejatele võimalusi igakülgseks arenguks.

"Me näeme arengu võimalusi mitte ainult e-spordis, vaid ka haridus- ja spordivaldkonnas. Alates liidu loomisest oleme korraldanud mitmeid rahvusvahelisi e-spordi turniire ning samuti toimuvad erinevad seminarid, et pakkuda mängijatele täiendavaid laiapõhjalisi teadmisi ja oskusi. E-sporti peetakse ekslikult «kurjaks» või «pahaks», sest on kombeks mõelda, et e-sportlased istuvad ainult arvuti taga või mängivad telefonis. Kuid tegelikult on e-sport just see tööriist, mis aitab muuta mängude mängimiseks kulutatud aja kasulikuks - arendada uusi oskusi, laiendada oma sõprade ja suhtlusringi ja mis kõige tähtsam, areneda nii vaimselt kui ka füüsiliselt," sõnas liidu asepresident Ignat Bobrovich.

Eesti Arvutispordi Liit kutsub kõiki Eesti e-spordiharrastajaid liituma Eesti Arvutispordi Liiduga, et üheskoos ehitada maailma võimsaim e-spordi ökosüsteem. Lisateavet Liidu tegevuse kohta leiate aadressilt e-sports.ee.