Sel hooajal on MM-karussell seni peatunud Monte Carlos, Põhja-Soomes ja Horvaatias. Kaks viimast olid MM-sarjas uued rallid ning Monte Carlos on Tänakul seni võit jäänud võtmata. Nüüd on kavas Portugali etapp, mis on ajalooliselt eestlasele ka suurt edu toonud.

Viimati kihutati Portugalis 2019. aastal ning toona noppis Tänak esikoha. Tänak haaras kaks aastat tagasi liidriohjad juba kolmanda kiiruskatse järel ja hoidis seejärel esikohta finišini. Lõpuks edestas ta Thierry Neuville'i 15,9 ning Sebastien Ogier'i 57,1 sekundiga.

Portugali ralli puhul tasub mainida, et 2009. aastal tegi Tänak just seal MM-sarja debüüdi. Toona oli eestlase sõiduvahendiks Subar Impreza WRX STi. Kui 12 aastat tagasi kihutati Lõuna-Portugalis, siis nüüd sõidetakse juba aastaid Porto ümbruses.

Sel hooajal asub Tänak MM-ralli võitu kaitsma veel Eestis ja Soomes. Kui Eestis võitis Tänak mullu, siis Soome MM-rallil oli ta parim 2019. aastal. Sarnaselt Portugali etapile jäi ka Soome osavõistlus mullu koroonaviiruse tõttu ära.

Portugali ralli on tänavu kavas 20.-23. maini. Tänak läheb võistlusele vastu loomulikult enesekindlalt.

„Oleme hooaja esimeseks kruusaralliks valmistumisel palju vaeva näinud. Meie eesmärk on pärast keerulist Horvaatia nädalavahetust tagasi konkurentsis olla,“ rääkis Tänak Hyundai pressiteate vahendusel.

„Loomulikult on ka Portugal keeruline ralli, aga oleme seal sõitmiseks enam kui valmis. Portugalis on tavaliselt pehmed ja liivased teed. Teisel läbimisel võivad olud päris raskeks minna. Pühapäevane Fafe katse on väga spetsiifiline ja nõudlik, aga tegemist on katsega, mida kõik sõitjad ootavad,“ lisas 2019. aasta maailmameister.