Andrew Cowani juhitud Ralliart Europe tõi Mitsubishile 1990ndate lõpus autoralli maailmameistrivõistlustelt kokku viis meistritiitlit. Tommi Mäkinen noppis neli järjestikust individuaalset maailmameistritiitlit ja Mitsubishi tähistas lisaks meeskondlikku võitu hooajal 1998.

Mitsubishi tehasemeeskond loobus autoralli MM-sarjast 2005. aastal.

Ralliarti kaubamärki pole autospordis nähtud juba üle kümne aasta, kuid nüüd hakatakse seda taaselustama, kirjutab Rallit.fi.

"Turustame oma klientidele, kes soovivad nautida Mitsubishi kogemust, eritellimusel valmistatud lisavarustust ning naaseme ka kogu maailma autospordiürituste juurde," ütles Mitsubishi tegevjuht Titso Kato Jaapani autotootja aruandes.

Mitsubishi naasmise kohta autosporti on endiselt väga vähe informatsiooni, kuid juba on spekuleeritud, et Jaapani tootja võiks uuesti liituda ka autoralli MM-sarjaga. Tugevaks alternatiiviks oleks Dakari ralli, kus Mitsubishi on samuti edukas olnud.

Väidetavalt plaanitakse naasta maasturiga, mis vihjab Dakari rallile, kuid ralliportaali DirtFishi andmetel saab selle baasil ehitada kergesti ka WRC-sarja Rally1-auto.

Mitsubishi aruande põhjal on tehtud järeldus, et Jaapani tootja plaanib autospordisarjade juurde naasta alates 2023. aastast.

Autoralli maailmameistrivõistluste sari läheb järgmisest aastast üle hübriidmasinatele. Uuel hooajal löövad kaasa senised tehasemeeskonnad Toyota, Hyundai ja M-Sport (Ford).