Loriaux töötas 20 aastat M-Spordi heaks ja osalise koormusega jääb ta Suurbritannia firmasse alles belglane aitab M-Spordil arendada Bentley kestvussõiduautot.

Autorallis aitab Loriaux nüüdsest ainult Hyundaid.

"Olin viimased seitse aastat seotud Bentley GT3 arendamisega. Hakkasin WRC-sarja igatsema, sest see on olnud suur osa minu elust. Näen, et autoralli on kõige nõudlikum mootorispordi valdkond. 2020. aastal töötasin ka Fordi 2022. aasta WRC-auto kallal, aga ma ei olnud enam programmi juht. Vajasin suuremat väljakutset. Fordi 2022. aasta auto kannab palju minu DNA-d, aga ma ei juhtinud midagi," kirjutas Loriaux sotsiaalmeedias.

Nüüd lasubki tema õlgadel suur vastutus, sest Hyundai alustas M-Spordi ja Toyotaga võrreldes hübriidajamiga varustatud ralliauto arendamist hiljem.

"Hyundaisse tulemine oli minu jaoks nagu unistuste pilet. Uus väljakutse, suur tootja, pühendunud, hea eelarve, head sõitjad... Ma ei suutnud sellele pakkumisele ei öelda. Tiimijuht Andrea Adamoga tekkis mul kohe hea side. Arvan, et mõistame teineteist hästi," selgitas Loriaux.

Uue Hyundai WRC-auto arendamises on suur roll ka Ott Tänakul, kes pikendas eelmisel nädalal võistkonnaga lepingut.