i20 WRC-d peetakse ralliringkondades autoks, millega on just asfaldil keeruline kohaneda. Seda kinnitas ka Breen, samale probleemile on vihjanud ka Ott Tänak. Ainsana on sõidukiga sina peal Thierry Neuville.

Breen piirdus viimati peetud Horvaatia rallil kaheksanda kohaga ja kiiret sõitu suutis ta näidata ainult punktikatsel.

"Vähemalt minu jaoks on selge, mida tuleks enne järgmisi asfaldirallisid teha. Ütleksin, et sõitmise teevad raskeks ülekande ja diferentsiaalidega seotud asjad. Seal esineb tundlikkust ja erinevad sõidustiilid teevad asja keerulisemaks," rääkis Breen WRC-sarja kodulehel.

"Samal ajal on selge, et auto töötab ja Thierry suudab sellega väga hästi hakkama saada. Tema eelis on see, et ta on juba aastaid saanud autot peenhäälestada. Teiste sõitjate jaoks on autosse hüppamine ja asjade paika loksutamine raske," lisas ta.

Järgmisel kahel rallil (Portugalis ja Sardiinias) on Hyundai kolmanda auto roolis Dani Sordo. Breeni sõnul pole talle edasise hooaja kohta midagi öeldud.

"Pole vaja olla ekspert, et aru saada kui hästi järgmised rallid Danile sobivad. Minul jääb üle ainult oodata ja vaadata, mis edasi saab," lausus Breen.

Sel nädalavahetusel saab Breen sõidutunnetust hoida Sitsiilias Targa Florio rallil. Sõiduvahendiks on Hyundai i20 R5.