Tegemist võiks olla olulise sammuga, sest kui praegu ei suuda M-Sport Toyotale ja Hyundaile vahendite nappuse tõttu konkurentsi pakkuda, võttis firma hübriidtehnoloogiaga varustatud ralliauto arendamist ja tiitliheitlusesse naasmist väga tõsiselt. Hyundai oli seni 2022. aasta autoga olnud aga tagaajaja rollis.

DirtFishi andmetel võtab just Loriaux Hyundai 2022. aasta auto puhul juhtohjad üle. Tema trumbiks peaks olema ka varasem töökogemus nii Ott Tänaku kui ka Thierry Neuville'ga. Belglane esialgu kommentaare ei jaganud, aga ametlik teade peaks tulema selle nädala jooksul.

Loriaux alustas rallimaailmas tööd Prodrive'i firmas, kus ta lõi kaasa Subaru Impreza WRC 2000. aasta mudeli valmimises. Seejärel siirdus belglane M-Sporti ja hakkas arendama nii Ford Focuse kui ka Fiesta põhjal loodud WRC-autosid.