Esimeses sõidus laupäeval oli Vahtel 11. kohal. Sama meeskonna teine sõitja, 15-aastane Ruben Volt (Honda Civic Type R) lõpetas esimese sõidu 14. ja teise 13. kohal ning on kokkuvõttes 16. Alla 25-aastaste sõitjate seas on Vahtel kokkuvõttes teine ja Volt neljas. Meeskondlikult asub ALM Honda Racing tabeli viiendal real.

Vahtel sõitis kvalifikatsioonis kaheksanda aja, mis tähendas, et esimest sõitu alustas ta nimetatud positsioonilt, kuid teist parimalt stardikohalt. Vastavalt sarja reeglitele alustavad kvalifikatsiooni kaheksa paremat teist võistlussõitu pööratud järjestuses. „Esimene stardipositsioon pani ikka pinge peale, väga head sõitjad stardivad selja tagant, lisaks veel teadmine, et kui suretan mootori välja, siis keegi sõidab kindlasti otsa,“ rääkis Vahtel. „Kui start anti, siis pinge kadus – sain hästi minema. Pärast esimest kurvi olin veel esimene, aga tegin mõne vea ja langesin veidi tahapoole. Kogemusi on vähe, pidurdasin vahel liiga vara.“

Nimekaid sõitjaid oli selja tagant alustamas palju – turismiautode Itaalia meister Eric Brigliadori, Saksamaa meister Antti Buri, WTCR-is sõiduvõidu saavutanud Kevin Ceccon jt. Kokku startis 25 autot. Oma mõju avaldas Vahteli tulemusele ka turvaauto, mis käis avariide tõttu teises võistlussõidus rajal mitmel korral. „Esimesel korral sain turvaauto lahkudes hea stardi ja kõik sujus. Turvaauto teine tulek ei sattunud heale ajale - olin püüdmas kolmandal kohal sõitjat ja arvan, et paari ringi jooksul oleks olnud võimalik mööduda. Kui roheline lipp uuesti lehvis, siis start ei õnnestunud nii hästi. Üldiselt oli kiirus hea ja teise koha eest oleks võinud aegade järgi võidelda.“

Meeskonna juht Martin Laur rääkis, et lisaks Vahteli kiirusele mängis kaheksandas stardipositsioonis oma rolli ka meeskonna võetud risk rehvitaktikas. „Rada oli niiske ja enamik alustas kvalifikatsiooni vihmarehvidega, minnes nii kindla peale välja – isegi kui raja mingile osale pannakse kollane hoiatuslipp või sessioon täielikult peatatakse, on aeg olemas. Meie panime Mattiase auto tagaratastele vihmarehvid, ette aga slikid. Kui oleks midagi juhtunud ja slikid poleks jõudnud töötemperatuuri saavutada, läinuks plaan nurja. Kahe autoga ei saanud muidugi riskida – Rubeni autole panime vihmarehvid ja vahetasime need poole peal samale kombinatsioonile, millega sõitis Mattias. Nii käitusid ka rivaalid,“ rääkis Laur.

Möödunud aastal kolmes kardiklassis Eesti meistriks tulnud Ruben Volt ütles, et tema jaoks oli
peamine eesmärk kogemuste hankimine, mitte kõrge koha püüdmine. „Kardisõitjalt nõudsid kõige rohkem harjumist ringrajaauto suurem kiirus ja gabariitidega arvestamine. Esimese korra kohta läks
päris hästi, sain hulga teadmisi, mida edaspidi arvestada. Laupäevase vihmasõiduga jäin isegi rohkem rahule kui pühapäeval kuival rajal sõidetuga,“ sõnas Volt

„Mõlemad noormehed tegid väga südika sõidu. Mattias tegi seda, mida ootame temalt terve hooaeg, aga ei osanud loota, et ta sõidab nii kõrgele kohale kohe esimesel etapil. Oleme sarjas ju
uustulnukad, tase on kõrge ja osalejaid palju. Ruben sõitis targalt ja kasvatas kiirust, aegade põhjal
on ta võimeline esikümnesse sõitma,“ lisas meeskonna juht Laur.

Mõlemad sõidud võitis Salvatore Tavano (Cupra Leon Competicion). Sari jätkub 4.-6. juuni Misanos
toimuva võistlusega.