Premier League'i klubidelt pole järgmisel nädalavahetusel seega oodata Facebooki, Instagrami ega Twitterisse ühtegi postitust oma matšide kohta, mida muidu sotsiaalmeedias klubide ametlikel kanalitel väga operatiivselt ja üksikasjalikult kajastatakse.

Daily Maili teatel ei postita selle mänguringi jooksul sotsiaalmeediasse midagi ka Premier League ise.

1. mail on Premier League'is võistlustules kõik 20 klubi. Vooru põnevuskohtumises lähevad vastamisi Manchester United ja Liverpool.

Klubisid on kutsutud üles sotsiaalmeedias tegevusetuna püsima oma mängupäeva hommikust hilisööni ehk 00-st 00-ni. Seda, kas kõik meeskonnad sellega kaasa lähevad, tahavad boikoti eestvedajad teada esmaspäeval kell 14-ks.

Sotsiaalmeediaboikotiga on kutsutud ühinema ka mängijaid.

Aktsioonile on teiste seas juba toetust avaldanud ka diskrimineerimisvastane heategevusorganisatsioon Kick It Out.

Nädalapikkuse sotsiaalmeediaboikoti on juba iseseisvalt välja kuulutanud Inglise esiliigaklubid Swansea ja Birmingham ning šotlaste Glasgow Rangers.