"Tänak pole hübriidauto tulekust eriti vaimustuses. Ta võiks isegi mõelda pensionile jäämisele (väga ebatõenäoline), kuid võiks uueks tiimiks valida ka M-Spordi - kus Malcolm Wilson on avalikult teatanud, et otsib tiitli võitmiseks vajalikku tippsõitjat - või naasta Toyotasse, kus tema suhe Mäkineniga pole kunagi olnud idülliline ja on aja jooksul halvenenud, kuid Latvala (uus tiimiboss) tundub sellest vaatepunktist kena muutusena," kirjutab Rallyssimo.

Ralliportaal pakub, et kui Tänak jääb Hyundaisse, lahkub sealt Belgia äss Thierry Neuville.

"Ta (Tänak) võiks jääda ka Hyundaisse, kus ta on võrreldes eelmise hooajaga leidnud suurema motivatsiooni, kuid sel juhul võiks Neuville minna Sebastien Ogier`asemele Toyotasse, mis koos Elfyn Evansi ja Kalle Rovanperäga moodustaks ikkagi kõrgema tasemega meeskonna," kirjutab portaal.

Spekuleeritakse, et Neuville võiks Toyota variandist vägagi huvitatud olla, sest ta pole siiani suutnud maailmameistriks tulla, kuid Jaapani autotootja on võitnud kaks viimast tiitlit. Samas võib Soomega tihedalt seotud Toyota meeskond soovida edutada hoopis Rovanperät, kellest saaks esinumber.

Rallyssimo kirjutab veel, et kui Tanak läheks M-Sporti ja Neuville Toyotasse, jääks Hyundai vaeslapse rolli. Neil on küll nooruke Oliver Solberg, kellel on leping ka 2022. aastaks, kuid ilmselt temast järgmisel hooajal veel esisõitjat ei saa. Seetõttu võib kaval taktik Andrea Adamo vaadata vanameister Ogier`suunas ja pakkuda seitsmekordsele tšempionile Hyundais aastast lepingut. Ogier`l avaneks siis ühtlasi võimalus võita üheksas Monte Carlo ralli.

Igatahes olukord on väga intrigeeriv, sest kõik kolm senist tootjat jätkavad MM-sarjas, kuid ühelgi põhisõitjal ei ole siiani 2022. aastaks lepingut.