Praeguse põlvkonna WRC-autosid müüakse harva. Näiteks Toyota Gazoo Racing pole Yaris WRC-sid oma haardest välja lasknudki.

Mõne auto on rahaks teinud M-Sport, näiteks sõidavad Fiesta WRC-ga Georg Gross ja Janne Tuohino. Hyundai on paar sõidukit müünud Prantsusmaa tiimile 2C Competition.

Citroen C3 WRC hinda pole kuulutuses välja toodud, huvilistel tuleb Sainteloc'ile teha esmalt oma pakkumine. Varem on praeguse põlvkonna WRC-autode hinnaks pakutud umbes miljon eurot.

Kõnealune Citroen valmistas Ogier'le 2019. aastal omajagu tuska. Prantslane tuli selle sõidukiga Korsikal teiseks ning Portugalis ja Walesis kolmandaks, aga kogu hooaja jooksul kritiseeris Ogier, et autoga on keeruline kiiresti sõita. Tema abikaasa Andrea Kaiser nimetas sotsiaalmeedias C3 WRC-d lausa "Shitroeniks".

.

Vahemikus 2013-2020 jäi Ogier maailmameistritiitlist ilma ainult 2019. aastal, teda edestasid Ott Tänak (Toyota) ja Thierry Neuville (Hyundai). 2019. aasta lõpuks teatas Citroen, et loobub WRC-sarjast ja Ogier kolis Toyotasse. Yaris WRC-ga suutis prantslane taas kõik konkurendid alistada.

Kellel tekkis C3 WRC vastu huvi, saab kuulutust vaadata SIIT.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena