Nelja kiiruskatse järel püsis Torn 12. kohal. 3. kiiruskatsel näitas Torn 14. ja 4. kiiruskatsel üheksandat aega. Üldarvestuses kaotas ta kaks katset enne ralli lõppu liidrile Salole 2.17,6.

Viiendal katsel näitas Torn seitsmendat aega ja jätkas üldarvestuses 12. kohal. Kuuenda ehk viimase kiiruskatsega suutis eestlane aga ühe koha võrra tõusta. Nii Torn kui Jari Huuhka kerkisid kuuenda katsega mööda Anssi Rytkönenist. Huuhkale läks üldarvestuses kirja 10. ja Tornile 11. koht.

Ralli võitis Mikko Heikkilä (Škoda Fabia Rally2). Teise kohaga leppis pikalt liidrina sõitnud Juha Salo (+1.11,1) ja kolmandana mahtus poodiumile Hyundai i20 R5-ga kihutanud Riku Tahko (+1.17,7).

„Ralli oli äge. Alguses ei saanud küll hästi vedama, aga mida katse edasi, seda paremaks läks," sõnas Torn pressiteate vahendusel. "Viimased katsed olid tihedas lumesajus ja vahepealse ajaga oli maha sadanud vähemalt 5-10 cm lund, mis muutis elu päris keeruliseks. Viiendal kiiruskatsel tegime spinni, kuhu kaotasime natuke aega, kuid lõpuks saime auto ilusti lõpuni toodud ja tundus, et meeskond jäi ka meie esitusega rahule. Saime reaalsetes võistlusoludes ka teada, mida saaks paremaks ja kust saab autot ja aega paremaks.“

EELINFO:

Rally3 autod asetuvad rallimaailmas seniste R5- ja R2-klassi sõidukite vahele. Rally3 autodel on neljarattavedu ja enam kui 200 hobujõudu arendav mootor. Võrdluseks, R2-klassi (Rally4) autod on kaherattaveolised, hobujõude on umbes 180.

2022. aastast hakatakse Rally3 autodega sõitjate vahel välja jagama WRC3-sarja maailmameistritiitlit. Senine juunior WRC sari kaob ajalukku.

Esialgu on Rally3 auto valmis saanud vaid M-Sport, täpsemalt Suurbritannia firma Poola allüksus. M-Spordi Poola osakonna juht Maciej Woda ütles enne Kouvola rallit, et Torn võiks Soomes näidata umbes sama kiirust kui N-rühma autod.

Kahe katse järel edestavad Torni kaks N-rühma autot, kümme N-rühma sõidukit jäävad aga eestlaste selja taha.

Kiireimat Rally4 autot, millega sõidab Sami Pajari, edestab Torn 7,8 sekundiga.