Esimesel poolaastal on Viidasel plaanis kolm NLS-i (Nürburgringi kestvussõidusari - toim.) etappi ning 6- ja 24-tunni sõidud Nürburgringil.

Tiimikaaslasteks on Romain Dumas, Julien Andlauer ja Tobias Müller.

43-aastane Prantsusmaa äss Dumas on kolmekordne Le Mans'i 24 tunni sõidu võitja (2010, 2013, 2016), üks esikoht on 2018. aastast kirjas ka Andlaueril.

Eelmisel aastal võistles eestlane NLS-i sarjas Mercedes-AMG GT4 roolis.

Viidase eesmärgiks võit maailma raskeimaks peetaval Nürburgringi 24-tunni sõidult.

„Loomulikult on hea meel, et aastatepikkune töö on ka kellelegi positiivses võtmes silma jäänud. Kui Rutronik Racingu pealikult tuli esimene kõne küsimusega: „Tristan, kas oled huvitatud," siis võite ise vastust arvata – olin saanud pakkumise täiesti võõralt tiimilt võõra autoga sõitmiseks ja võitmiseks! Selgelt olin esialgu ikka üsna pahviks löödud. Eriti veel samas autos selliste nimedega nagu Andlauer ja Dumas. Ja siinkohal on rõhk just sõnal võitmiseks, sest ambitsioonid on nii meeskonnal kui ka minul endal suured,” lausus Viidas pressiteate vahendusel.

„Tavapäraselt panevad tehasemeeskonnad väga olulisteks 24-tunni sõitudeks välja vaid tehasesõitjatest koosneva auto, et minna kindla peale tulemust püüdma. Praegusel juhul on meil aga segu kahest tehase- ning kahest mitte-veel-tehasesõitjast. Samas on mul Nürburgringilt ette näidata kolm aastat järjestikust klassivõitu, taltsutades iga aasta järjest võimsamat autot. Lisaks olen kaks korda saanud klassivõidu 24-tunnil sõidult ja korra olnud teine – usun, et need tulemused ongi need, miks mind sellesse autosse kaasati. Võrdsete masinatega loeb iga kümnendik, seega ei pea vist mainima, et kavatsen enda poolt anda 110 protsenti.”

Viimased kaks aastat on Viidas olnud Black Falconi meeskonnas võidukas GT4 klassides ning keskendunudki just Nürburgring-Nordschleifele. Ühtlasi loodab ta kaasa teha ka valitud etappidel Ameerikas ja Kanadas LMP3 kuppelautoga, jätkates seal pikaajalist koostööd Tõnis Kasemetsaga. 2020. aastal kihutatigi tiimikaaslastena Daytonas ja Atlantas ning ka 2021. aasta hooajaks on ühised plaanid.

„Oma sõbra ja juhendaja, Tõnise noorema venna Madis Kasemetsaga, oleme viimased 10 aastat koos sel okkalisel aga edukal võidusõidukarussellil sõitnud, milles minust on saanud parem sõitja ja Madisest parem treener – nii et kogu see eelnev on meile mõlemale oluliseks näitajaks, et oleme oma asja õigesti teinud ja mitte rahakott seljas ühe tiimi ukse juurest teise juurde jooksnud. Oma panuse minu edule andis kindlasti ka endine meeskond Black Falcon, mille ridadest on sirgunud mitmeid Mercedes-AMG tehasesõitjaid. Professionaalne tehasesõitja ma ise veel ei ole, kuid kõva töö selles suunas käib,” on Viidas uue hooaja suhtes optimistlik.