Pühapäeva esimesest neljast katsest võitsid eestlased kaks ja kahel korral näidati teist resultaati. Päeva ainsale hoolduspausile saabusid Torn – Pannas 58,4 sekundilises edus. Peale hoolduspausi sõidetud katse võit samuti eestlastele, mis oli nendele juba üheksandaks katsevõiduks Ungari ERC etapil. Võistluse eelviimasel katsel andsid eestlased konkurentidele tänu rehvipurunemisele mõned sekundid tagasi, kuid kuna nende edu oli piisav, siis pääseti sellest olukorrast vaid kerge ehmatusega.

Torn edestas nii ERC3 kui ERC3 Junior klassis Hispaania sõitjat Josep Bassas Masit 42 sekundiga.

Kaks etappi enne hooaja lõppu on eestlastel liidrina 150 punkti. Nad on võidutsenud tänavu ka Itaalia ja Läti etapil. Lähim konkurent ehk Mas jääb neist maha 33 silmaga.

"Ralli oli meie jaoks vägagi õpetlik, sest sellistes oludes veel asfaldi rehvidega me sõitnud ei olnud. Kindlasti tulemusega üli rahul ja õnnelik," kommenteeris Torn.

Pannas lisas omalt poolt: "Mega rahul, ikka mega. Tulla esimest korda nendele teedele ja saada selline tulemus. Siit on palju kaasa võtta. Mina ja Ken täname kõiki toetajaid, kaasaelajaid ja peresid."

Ungari ralli võitis norralane Andreas Mikkelsen (Škoda Fabia Rally2 evo), tema edu Hollandi esindaja Gregoire Munsteri (Hyundai i20 R5) ees oli lõpuks poolteist minutit. Torn oli üldarvestuses 20. (+11.00).

Hyundai i20 R5-autoga sõitnud Breeni katkestamise põhjuseks oli ERC-sarja kodulehe andmetel tehniline probleem.

Breen oleks kahe nädala pärast pidanud Hyundai WRC-tiimi ridades startima ka Belgia MM-etapil, aga see jäeti koroonakriisi tõttu ära.

Tulemused:
1. Andreas Mikkelsen, Škoda 1.48.31,1
2. Gregoire Munster, Hyundai +1.32,2
3. Efren Llarena, Citroen +2.00,3
4. Oliver Solberg, Skoda +2.04,8
5. Niki Mayr-Melnhof, Ford +2.08,2
6. Norbert Herczig, VW +2.31,4
7. Callum Devine, Hyundai +2.50,3
8. Marijan Griebel, Citroen +3.12,4