Ralliportaali DirtFishi andmetel on selle viivituse põhjuseks hübriidtehnoloogiat tarniva firma Compact Dynamicsi poolne "haldamise" probleem.

"Eeldatavalt alustatakse Rally1 autode prototüüpide katsetamist 2021. aasta veebruaris. Neil masinatel on 100-kilovatine hübriidsüsteem, mida saab kasutada kas kogu kiiruskatse vältel või vaid katsete ülesõitudel," teatas FIA.

Ühtlasi andis autoliit teada, et masinate uue turvapuuri lõplik testimine algab kohe, kui maailma mootorispordi nõukogu selle detsembrikuisel istungil heaks kiidab. Sarnane turvapuur võetakse kasutusele ka 2022. aasta Rally1 autodel.

"Juhi ja kaardilugeja taga olevasse turvakambrisse ehitatakse lisakaar, et veelgi suurendada autode vastupidavust üle katuse rullumise korral. Lisaks paigaldatakse ustele lisamaterjali, et külgkokkupõrke korral suuremat turvalisust pakkuda," teatas FIA.

Autoliit kinnitas samas, et järgmisel hooajal on igal masinal lubatud kasutada vaid kahte mootorit senise kolme asemel. Kuna esialgne 2021. aasta WRC võistluskalender koosneb 12-st etapist, peaks iga mootor vastu pidama kuus rallit.