Esimeseks etapiks oli 13 km pikkune eraldistart, mis lõppes 3 km tõusuga. Eraldistardis said Kivistik neljanda ja Kalf kaheksanda koha.

Pühapäeval oli teiseks etapiks 108 km pikkune grupisõit, mis toimus 10,8 km pikkusel ringil. Sõidu algfaasis tekkis ette 10-liikmeline jooksikutegrupp ja vahe kasvas ligi kahe minuti peale.

“Meil kedagi sees polnud, samuti ei olnud ees eraldistardi esimest kahte meest. Koondasime jõud ja suutsime vahe minuti peale sõita, andsime ees hea hooga minna ja kuidagi tekkis töötavate meeste taha väike vahe, kuna enamik mehi oli motiveeritud ette järgi sõitma, lükkasime kohe gaasi põhja ja eraldusime väikse pundiga peagrupist ning suutsime järgnevatel ringidel esimesed kinni püüda," kommenteeris sõitu Gert Kivistik.

"Mõni ring enne lõppu hakkasid toimuma uued äraminekukatsed, kui lõpuks tekkis meie jaoks ideaalne äraminek, kus kaheksast liikmest olime esindatud kolmekesi. Kõik tundus kenasti kontrolli all, viimasele ringile minnes tabas mind aga rehvipurunemine, tehnilise abi auto oli jäänud enne maha jäänud ratturite taha, kuna vahe oli ca 40 sekundi kandis ja autosid koheselt vahele ei lastud. Sellega tuli Kalfil ja meeskonnakaaslasel Florian Renel sõit kahekesti ära lahendada. Punti oli jäänud üks kiirema jalaga mees, sõidu hilisem võitja Jordan Labejof (JC231), kellest Kalf proovis ka raja raskema osa peal vabaneda, kuid tulutult, sest JC231 mehed olid oma võimalustest teadlikud ja nende tugev sõitja Mickael Stanislas ei lasknud sõidul liiga lahtiseks muutuda ja võttis tempo tegemise enda peale. Lõpukurvi jõuti viiekesi, finiš oli kergelt tõusvas joones ja vastu tuult. Kalf alustas finišit üpris kaugelt, Labejof tuli veidike kaugemalt ja sai ees olevate meeste tuules purjetada ning vahetult enne lõpujoont Kalfist mööduda. Mina ise lõpetasin sõidu kaheksandana, kaotades võitjale 1.39 ja langesin sellega kokkuvõttes kuuendaks. Viimase etapi teisena lõpetanud Kalf tõusis kahe päeva kokkuvõttes kolmandaks,“ lisas Kivistik.

Kalfi ja Kivistiku järgmine sõit toimub 26.-29. märtsil “Criterium des Quartiers de la Ville du Lamentin” nimelisel mitmepäevasõidul.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena