Neljapäeval ja laupäeval peetud finaalsõitudes finišeeris Eesti võistkond 12.,16., 21., 23. ja 10. tulemusega.

"Sõitsime siiani edukaima tiitlivõistluse, mille üle on hea meel. Pidev areng on meil põhieesmärgiks ning on alati hea tunne kui saame tõestust, et oleme osavamaks ja kiiremaks saanud," sõnas soodimees Henri Roihu. "Võistluse algus oli ülihea, kvalifikatsioonisõitudes sõitsime väga targalt ja tegime vähe vigu. Finaalsõitude esimene päev oli vaimselt väga raske, kuna rajapoole valikud olid enamjaolt valed ning sõidud möödusid pidevalt kohtasid kaotades. Tänasel viimasel päeval valitses meile meeldiv keskmisest tugevam tuul. Käisime esimese sõidu stardis ümber, kuna roolimehel libises grootsoot käest, kuid teise sõiduga jäime rahule hoolimata kontrakangi purunemisest stardis, mis piiras meil teistega sama kõrgust hoidmast. Tunneme pisut kurbust, et saime ka kuuest võistluspäevast ainult neljal võistelda, oleksime kindlasti tahtnud ja suutnud endast veel palju häid sõite välja pigistada."

"Tulime Austraaliasse selle mõttega, et lisaks MM-ile siin veedetud nädalate jooksul võimalikult palju areneda. Seda eelkõige mõeldes aprillis Genovas ees ootava selle tsükli viimase olümpiakvalifikatsiooni peale. Lisaks seadsime MM-iks kindlad eesmärgid, millele keskenduda, et võrreldes kahe kuu taguse MM-iga veel paremini purjetada. Astusime siin veedetud ajaga väga suure sammu edasi ning ka võistluseks seatud eesmärgid said täidetud. Hetkel oleme veidi pettunud tänase soodi käest laskmise ja sellele järgnenud ümberkäimise üle, mis läks väga väikeste punktivahede tõttu kahjuks maksma meile umbes 10 kohta lõpptulemustes. Siiski karjääri parima MM-i ja ülihea võistluse algusega peab väga rahule jääma ja positiivseid asju siit kaasa võtmiseks jagub kuhjaga," rõõmustas roolimees Juuso Roihu.