Suurimaks muutuseks koosseisudes oli kindlasti valitseva maailmameistri Ott Tänaku siirdumine Toyota ridadest Hyundaisse. Saarlane hakkab peagi algaval hooajal Hyundais kihutama koos Thierry Neuville'i, Dani Sordo ja üheksakordse maailmameistri Sebastien Loebiga. Kui Tänak ja Neuville teevad kaasa täishooaja, siis Sordo ja Loeb hakkavad jagama kolmandat masinat

Suureks hoobiks sarjale oli Prantsusmaa tiimi Citröeni lahkumine. Meeskonna otsus oli tingitud asjaolust, et Ogier otsustas tiimi vahetada. Kuuekordne maailmameister Ogier liitus Toyotaga ning tema tiimikaaslasteks said Kalle Rovanperä ja M-Spordist lahkunud Elfyn Evans. Tommi Mäkinen paneb välja ka satelliittiimi, kus teevad kaasa Takamoto Katsuta (8 rallit) ja Jari-Matti Latvala (vähemalt 2 etappi).

Seoses Citröeni lahkumisega jäi kohata Esapekka Lappi. Soomlane siiski töötuks ei jäänud ning sai Evansist vabaks jäänud M-Spordi koha endale. Lappi kõrval teeb samuti täishooaja kaasa Teemu Suninen, kolmanda autoga saab vähemalt 9 rallit kirja Gus Greensmith.

Ajalugu tehakse juba Monte Carlo rallil, kui esmakordselt sarja ajaloos paneb WRC-tiim välja sõitjate kolmiku, kus kamba peale kirjas üle 100 etapivõidu. Teatavasti osalevad Hyundai eest hooaja avaetapil Tänak, Neuville ja Loeb, kellel kokku 103 etapivõitu. Loeb on võitnud rekordilised 79 etappi, eestlasel ja belglasel mõlemal 12 triumfi.

Kusjuures Monte Carlos võib väikese eelise täishooaega tegevate Tänaku ja Neuville'i ees saada hoopis Loeb. Nimelt on väidetavalt Loebile antud Monte Carloks uus masin, eestlane ja belglane saavad sõita autoga, mis oli ka mullu kahel korral võistlustules.

Praegune rekord kuulub samuti Lõuna-Korea autotootjale, kui mullusel Tšiili rallil oli nende sõitjate kolmikul kokku 93 võitu. Loebil oli jätkuvalt 79 võitu, Neuville'l toona 11 ja norralasel Andreas Mikkelsenil 3.

Antud arvestuses kuulub teine koht Toyotale. Kolmiku peale on saadud 48 võitu (Ogier 47, Evans 1). Noortel M-Spordi sõitjatel on ette näidata vaid üks etapivõit, kui Lappi triumfeeris 2017. aasta kodusel Soome rallil.

Lisaks etapivõitudele on Hyundai meestel näidata ette enim maailmameistritiitleid. MM-karikaid on neil kokku 10, millest üheksa kuuluvad Loebile ning mullu teenis oma karjääri esimese Tänak. Toyota lippu hoiab kõrgel Ogier kuue MM-tiitliga.

Hyundai näol on tegemist ka kõige kogenuma ekipaažiga WRC-sarjas. Tänak, Neuville, Loeb ja Sordo on kamba peale saanud kirja koguni 560 etappi. Esikohal jätkuvalt 45-aastane prantslane, kes 178-l etapil osalenud. Selles arvestuses järgneb talle Sordo, kelle kontol on 167 rallit. Neuville'i arvel on 110 ja Tänakul 105 etappi. Hyundai meeste saldo võib kasvada veelgi uhkemaks, sest mõne etapi loodavad kirja saada ka Mikkelsen (110 etappi) ja Craig Breen (61).

Ka siin jääb Toyota neile alla. Ehkki Jaapani autotiimi esindab uuel hooajal kokku erinevate etappide peale vähemalt 5 sõitjat (Ogier, Evans, Rovanperä, Katsuta ja Latvala), on neil ette näidata kokku 486 etappi.

Jari-Matti Latvala, kes teadupärast teeb kaasa vähemalt Rootsi ja Soome rallil, on aastate jooksul saanud kirja 208 etappi. Ühtlasi on soomlane sellega WRC-sarja ajaloo kogenuim sõitja. Ogier'l on kirjas 149 ja Evansil 86 etappi. Jaapanlase Katsuta kontol on 23 ja esimest täishooaega alustava Rovanperä arvel 20 sõitu.

M-Spordi meestel on kokku kogemusi 148 etapi jagu. Lappil on kirjas 55, Suninen ja Greensmithil vastavalt 53 ning 40 sõitu.

Kui erinevates sõitjate arvestustes on Hyundai mehed edukaimad, siis meeskondliku tiitleid on Lõuna-Korea tootjal võrreldes konkurentidega aga vähem. Nii M-Sport kui Toyotal on neljal hooajal viinud koju konstruktorite karika. Hyundai jaoks oli aga 2019. aasta triumf meeskonna ajaloo esimene.

Just siin oleks esikohal olnud kahe hooajal vahel sarjast lahkunud Citröen. Prantsusmaa tiimis võitis aastate 2003-2012 jooksul kaheksa meeskondlikku tiitlit. Selles arvestuseks hoitakse teist kohta, esikohal seisab 10 karikaga Lancia.