Kuna kuuekordne maailmameister Sébastien Ogier’ on otsustanud tänavuse hooaja järel Citroenist lahkuda, jätab Prantsuse autotootja WRC-ga sootuks hüvasti, sest ei taha ilma tõelise tippsõitjata sarjas jätkata. See tähendab, et MMil jätkab vaid kolm tehasemeeskonda - Toyota, Hyundai ja M-Sport (Ford).

Hirvoneni arvates on olukord rallimaailmas tõsiselt murettekitav. "Mõne aasta eest otsustas Volkswagen lahkuda, ehkki teisel põhjusel. Tänapäeval tundub, et meeskonnad teevad veelgi radikaalsemaid otsuseid. See mäng on päris jõhker,“ sõnas Hirvonen.

39-aastane soomlane avaldas lootust, et tema endine tiimikaaslane Jari-Matti Latvala saab ikkagi võimaluse MM-sarjas jätkata. "See oli tema jaoks keeruline aasta. Auto arendajana on Jari-Matti aga suurepärane. Tal oleks kindlasti nii mõndagi, mida MM-sarjale veel pakkuda," lausus Hirvonen ja lisas, et inimesed on tänapäeval hinnanguid andes väga pealiskaudsed.

"Tänasel päeval on sotsiaalmeedias väga lihtne teisi sildistada. Enamus inimesi näeb lihtsalt tulemust ega mõtle sellele, mis oli selle taga - kas testimised õnnestusid või kuidas meeskond on suutnud autot arendada. Lõpuks teab ainult väga väike seltskond inimesi, mis rallimaailmas toimub. Jari-Mattil on küll olnud probleeme, kuid suuri eksimusi oli vähe. Mõned pisivead on tulemusi mõjutanud, ent Toyotal on olnud ka palju tehnilisi probleeme,“ artles Hirvonen.

Soome endine rallikuulsus lisas, et Latvala jaoks oleks ülioluline järgmisel aastal vähemalt kolmel-neljal MM-rallil osaleda, sest 2020. aasta järel lõpetab karjääri Ogier ja siis on sõitjate olukord turul taas hoopis teistsugune.

Autospordi ja veel mitme teise ralliportaali andmetel tuleb järgmise nädala esmaspäeval ametlik teade, et Ogier`st saab koos Elfyn Evansi ja Kalle Rovanperäga Toyota sõitja. See tähendab, et nii 34-aastane Latvala kui 40-aastane Kris Meeke jäävad lepinguta.