Samas võib juhtuda, et Hyundai osas tuleb uudiseid veel. Nimelt on teada, et Sordo ja Loeb sooviksid mõlemad Soome ralli vahele jätta ning sama on räägitud ka Suurbritannia ralli kohta. Seega vajaks Hyundai veel ühte meest, kes oleks valmis kaasa lööma ühel või kahel rallil.

Hyundai boss Andrea Adamo on vihjanud, et läbirääkimisi peetakse veel Craig Breeni ja Andreas Mikkelseniga. Soome meediast on aga läbi käinud vihjed, et Adamo võib võimaluse anda hoopis Jari-Matti Latvalale. Latvala on ise rääkinud, et ta sooviks tuleval hooajal osaleda vähemalt ühel või kahel rallil. Latvala eelistuseks oleksid Soome ja Rootsi võidukihutamised.

Samas on Soome meedia kirjutanud, et Latvalale võib paariks ralliks võimaluse anda ka Toyota boss Tommi Mäkinen.

Toyota osas oodatakse uudiseid järgmisel nädalal. Autosport ja veel mitmed teised väljaanded on kirjutanud, et Toyota lööb käed Sebastien Ogier'i, Elfyn Evansi ja Kalle Rovanperäga. Seejuures on mitmel pool mainitud, et senine M-Spordi piloot Evans saab Toyotalt koguni kahe aasta pikkuse lepingu. Ogier liitub võistkonnaga ainult üheks aastaks, kuna ta on lubanud 2020. aasta lõpus karjäärile joone alla tõmmata.

Lisaks on Mäkinen avaldanud, et Toyota paneb tõenäoliselt päris mitmel rallil välja ka neljanda auto. Toyota nö teises tiimis hakkab sõitma jaapanlane Takamoto Katsuta. Mäkinen rääkis viimati wrc.com'i vahendusel, et Katsuta võib osaleda kõikidel Euroopas toimuvatel rallidel ning lisaks ka kodurallil Jaapanis. Võimalus pidi olema ka variandiks, et Katsuta teeb kaasa täishooaja.

Seega jääb üle veel M-Sport. Võistkonna boss Richard Millener tunnistas sel nädalal, et läbirääkimised Teemu Sunineniga on jõudmas lõpusirgele.

Seega on M-Spordis vaba veel teise piloodi koht. Seda on himustamas koguni seitse meest. Kuigi Latvalat on osalise koormusega seostatud nii Toyota kui ka Hyundaiga, siis loomulikult eelistaks ta täishooaega M-Spordis.

Suurimaks soosikuks M-spordi teise piloodi kohale peetakse praegu Esapekka Lappit, kes jäi töötuks Citroeni taandumise järel.

Latvala ja Lappi kõrval jahivad M-Spordis kohta veel ka Andreas Mikkelsen, Craig Breen, Kris Meeke, Mads Östberg ja Hayden Paddon.

Lisaks on mainitud, et M-Sport võib mõnel juhul välja panna ka kolmanda auto. Selleks peab piloot aga ka ise raha investeerima. Sellisel juhul võiva võimaluse saada ka Pontus Tidemand ja Gus Greensmith, kes mõlemad said lõppenud hooajal M-Spordis paaril rallil kätt proovida.

Üks on aga selge, et töötuks jääb päris mitu tipptasemel meest. Mõned võivad saada võimaluse WRC2-sarjas (kõige rohkem on selles vallas räägitud Breenist) ning mõned panevad tõenäoliselt ka oma raha mängu (siinkohal vaadatakse norralaste Mikkelseni ja Östbergi otsa). Eeldatavasti jäävad aga mõned ka lihtsalt koju istuma (sellist versiooni kardetakse nüüdseks juba 40-aastase Meeke'i puhul, lisaks võib sama juhtuda ka Paddoniga).