Prantsusmaa võistkonna teade polnud ootamatu, küll tekitas paksu verd nende põhjendus. „Pärast Sébastien Ogier’ otsust tiimist lahkuda pole 2020. aastaks saadaval enam ühtegi esimese suurusjärgu sõitjat,” seisis napis pressiteates.

„Võib-olla pole kommunikatsioon olnud Citroëni tugevaim külg. Kui nad ütlevad, et praegu pole ühtegi head pilooti saadaval, siis minu arust ei austa nad minu kolleege,” vastas Ogier nüüdseks juba endise tööandja avaldusele.

Tema sõnul oli näha, et Citroën C3 WRC on aeglane. Pealegi nappis võimalusi sõidukit arendada ja seega oleks tal olnud 2020. aastal raske maailmameistritiitli eest heidelda.

Ogier lisas, et Citroeniga liitumist ta ikkagi ei kahetse. "Olin juba liitudes teadlik, et meil seisab ees raske väljakutse ning ma ei kartnud seda. Seetõttu ei tunne ma ka täna mingit kahetsust, et selle sammu astusin," lisas kuuekordne maailmameister.

Prantslase enda tulevik peaks nüüd selge olema – väljaanne Autosport kirjutas, et Ogier liitub konkurentsivõimelisemat autot pakkuva Toyotaga. Koos temaga siirduvad Toyotasse Elfyn Evans ja Kalle Rovanperä. Ametlik teade peaks tulema esmaspäeval.

Kokku jääbki tiitlite eest heitlema kolm tiimi: Hyundai, Toyota ja M-Sport. Täishooaega võimaldavaid sõitjakohti on alles vaid kaks, mõlemad M-Spordis. Üks neist peaks Belgia meedia andmetel kuuluma Teemu Suninenile, teine aga pärast Citroëni lahkumist töötuks jäänud Esapekka Lappile. Lõppenud hooajal koos Ott Tänakuga Toyotas sõitnud Jari-Matti Latvala ja Kris Meeke peavad seega endale leidma uue väljakutse.