Toyota pidas tänavu meeskondliku MM-tiitli arvestuses tõsist heitlust Hyundaiga, aga pidi Lõuna-Korea tiimile lõpuks 18 punktiga alla vanduma. Toyotal oleks olnud veel teatud võimalused konkurenti kinni püüda Austraalias, kuid teatavasti jäi metsapõlengute tõttu hooaja viimane etapp ära.

Kahe meeskonna taktikad lõppenud hooajal erinesid aga korralikult. Tommi Mäkineni käe all sõitsid tänavu maailmameistriks tulnud Ott Tänak, Jari-Matti Latvala ja Kris Meeke, kes kõik said kirja täishooaja. Hyundai boss Andrea Adamo tegi aga pidevalt vangerdusi ning ainsana osales kõikidel etappidel Thierry Neuville. Ülejäänud kahte autot jagas Adamo koguni nelja sõitja vahel (Andreas Mikkelsen, Sebastien Loeb, Dani Sordo ja Craig Breen).

Adamo on tunnistanud, et kavatseb samasugust taktikat jätkata ka uuel hooajal. Täishooaja saavad kirja Neuville ja Hyundaiga liitunud Tänak, kolmandat autot hakkavad jagama Sordo ja Loeb.

Mäkinen oma plaane muuta ei kavatse. "Ma ei usu, et me lähme Hyundaiga sama taktika peale," rääkis soomlane portaalile Rallit.fi. "Me oleme kindlasti mõelnud sellele. Ma iseenesest ei usu, et meie tulemused oleksid tänavu olnud halvemad, kui meil oleks rohkem sõitjaid olnud. Mul on aga põhimõte, et keskendume ikka täishooajale. Oleme teistsugust varianti arutanud, aga kahtlen, et oma taktikat muudame."

"Isiklikult ei oleks ma oma sõitjakarjääris sellist sammu ette kujutanud," märkis neljakordne maailmameister. "Ma ei suudaks leida motivatsiooni sõitmiseks, kui mul poleks võimalust heidelda tiitli nimel."

Toyotal ühegi sõitjaga uueks hooajaks veel lepingut pole. Mäkinen ise tunnistas hiljuti, et on väga huvitatud kuuekordse maailmameistri Sebastien Ogier' ja briti Elfyn Evansi palkamisest. Lisaks on Toyotaga seostatud 19-aastast Kalle Rovanperät.