Tootjate tiitli jagavad omavahel ära Hyundai ning mullu parimaks meeskonnaks kroonitud Toyota. Enne Austraalia rallit juhib Hyundai, kelle edu konkurendi ees on 18 punkti.

Teadupärast teeb Tänak Austraalias viimase ralli Toyota värvides ning hakkab seejärel esindama Lõuna-Korea autotootjat, kellega ta lõi käed kaheks järgnevaks hooajaks.

Hyundai on viimastel aastatel MM-sarjas kõvasti raha kulutanud, kuid seni on ihaldusväärne võistkondlik MM-tiitel jäänud nende jaoks ikka püüdmaks. Nii individuaalses kui ka võistkondlikus arvestuses on neil tulnud leppida ikka hõbemedalite võitmisega. Tänavu ollakse ajaloolisele tiitlile väga lähedal. Teadupärast toodi Andrea Adamo meeskonna bossiks just eesmärgiga võita võistkondlik tiitel ja seetõttu on tänavu ka sõitjaid väga palju roteeritud.

Kui mullu jäi Hyundai võistkondlikus arvestuses alla Toyotale, siis aasta varem kaotati kuldmedal M-Spordile. Enne seda vaatas Hyundai lähedalt pealt, kuidas Volkswagen nende ees kogu sarja valitses.

Nüüd lubas Tänak, et ta annab endast maksimumi, et tänavune võistkondlik MM-tiitel Toyotale tuua ning Hyundai esimesest ajaloolisest tiitlist ilma jätta.

„2019. aasta hooaeg ei ole veel läbi. Meid ootab ees veel üks ralli ja saame veel ühe tiitli eest võidelda,“ kirjutas Tänak sotsiaalmeedias. „Teeme selle ära, @tgr_wrc (Toyota Gazoo Racing WRC)!“

Austraalia ralli sõidetakse 14.-17. novembrini.