"Vaatamata tehnoloogia ja turunduse arengule on autoralli nii toores ja rekonstrueerimata, kui üks motospordiala tänapäeval üldse olla saab," algab ajakirjaniku Anthony Peacocki kirjutis. "Seda on perfektselt näidanud ka tänavune hooaeg, ehkki üks etapp Austraalias jääb veel sõita."

"Juba hooaja algusest saadik kujunes tiitliheitlus kolme mehe vaheliseks (Tänak, Thierry Neuville ja Sebastien Ogier - toim), mis kujunes nii pingeliseks, et läks üle ka ralliväliseks. Nimelt kurtsid konkurendid vahepeal Toyota tagatiiva üle, lisaks süüdistati Hyundaid meeskonna bossi Andrea Adamod alatus taktikas sõitjate vangerdamisel stardijärjekorras ning kõige tipuks ka Ogier' abikaasa Andrea Kaiseri postitus sotsiaalmeedias, kus ta Citröeni "Shitroeniks" kutsus."

"Kõige selle taustal on lihtne unustada, et esimest korda pärast 16 aastat pole meil maailmameistriks prantslane ega mees, kelle eesnimi on Sebastien," jätkas Peacock. "Loeb ja Ogier domineerisid rallimaailma suurema osa viimasest kahest kümnendist, aga pärast Kataloonia etappi muutus see ning Ogier tunnistas, et ta ei suudaks mõelda kedagi, kes vääriks seda tiitlit rohkem kui Tänak."

"Sellisel väiksel riigil nagu Eesti on nüüd maailmameister nimega Ott Tänak. Siiamaani oli Eesti kõige paremini tuntud ehk vehklemise poolest, kust on võidetud 17 MM-medalit (tegelikult 28 - toim). Esimene olümpiakuld taasiseseisvunud Eestile tuli hoopis trekisõidust, nii et Eestlaste jaoks on rattad igatepidi tähtsad."

"Tänak pole esimene Eesti rallistaar. Tema mentor Markko Märtin on samuti tipptasemel võistelnud." Ajakirjanik tõi välja, et Märtinil ja Tänakul on palju ühiseid jooni. "Mõlemat meest on raske lugeda ning kumbki ei näita oma emotsioone eriti välja."

Peacock lisas lõpetuseks, et Tänak on tõestanud, et suudab igal teekattel kiiresti sõita. "Ta on tänavu senisest 13 etapist 6 võitnud - nii kruusal, lumes kui asfaldil. Isegi nendel rallidel, mida ta ei võitnud, oli ta tihtipeale kiireim. Kuulsal Monte-Carlo MM-etapil võitis ta 15 katsest 7 (neist 6 järjest) ja lõpetas kolmandana."

"Kas Toyotal on parim auto? Ilmselt. Seega suur kiitus Hyundai sõitjale Neuville'le ja Citröeni mehele Ogier'le, kes sellise lahingu andsid. M-Sport pole tänavu niimoodi tipus olnud - seda nii vähese rahastuse kui ebaõnne tõttu."