Viidas tuli Saksas teiseks ja säilitas tiitlilootuse
Võidusõitja Tristan Viidas lõpetas pärast eelviimase ringi võitlust VLN sarja kaheksanda etapi teisel kohal ja säilitas tiitlilootuse.
Viidas võitis ülekaalukalt vihmasel rajal sõidetud kvalifikatsiooni, kui edastas parima ringiajaga teist kohta ligi kolme sekundiga.
4-tunnine võistlussõit oli ise äärmiselt sündmusterohke. Esimene start peatati pärast veerandit ringi punase lipuga „külakuhja“ tõttu, kus paraku sai löögi ka Viidase meeskonna auto. Õnneks võimaldas kordusstart käia autot boksis parandamas, kuid täiesti korda autot siiski ei saadud.
„Pärast kõva lööki auto keresse tegid mehaanikud suurepärast tööd, muutes tagasilla sõidukõlblikuks kõigest 15. minutiga, mistõttu saime auto kordusstardiks rajale tagasi. Siiski olid auto jooksud paigast ära ning ka tagumine rattalaager sai löögist viga, mistõttu pidime olema sõidus väga ettevaatlikud ja mitte ülekoormama auto paremat külge,“ lausus Viidas.
Nelja tunni vältel vahetati pidevalt esikolmikus kohti ning Viidas alustas oma viimast vahetust kolmandalt kohalt. „Nii mina kui ka eesolev BMW M4 GT4 tulime 5 ringi enne finišilippu boksi tankima, nii et sain talle kohe ka sappa. Möödumisele kulus mul tervelt 2 ringi, sest BMW käis meist lihtsalt sirgel ja kiirendustel üle,“ ütles ta. Teiseks tõusmisega polnud draama siiski lõppenud, sest sõit kestis rekordilised 27 ringi, millega polnud Black Falconi meeskond arvestanud. „Sain kohe viimase ringi alguses karmi käsu hoida võimalikult palju kütust kokku, mis polnud seljataga hiiliva konkurendiga sugugi lihtne. Viimases sektoris vilkusid mul armatuuril juba kõiksugu tuled ning mootoril hakkasid tekkima tühjad kohad. Õnneks sain ma siiski omal jõul üle joone ning preemiaks saime väga väärtuslikud punktid tiitliarvestuses,“ lausus Viidas kergendusega. Sõidu võitsid BMW M4 autoga Michael Schrey ja Marc Ehret.
Hetkel veel meistrivõistluste arvestust juhtivad Sorg Rennsport meeskonnas sõitvad BMW Motorsport Junior piloot Erik Johansson ja eelmise aasta tiitlikaitsja Eiko Eichenberg BMW M4 autoga lõpetasid alles kaheksandal kohal, mistõttu tõusis Viidas koos Mülleri ja Scheerbarthiga liidritele tihedalt kannule.
„Viimases sõidus kehtib põhimõte kes ees, see mees. Seega on ülioluline kahe nädala pärast lõpetada lihtsalt Johanssoni/Eichenbergi duost eespool ja Saksa meistrivõistluste tiitel ongi meie,“ võttis eestlane loo kokku.