Vihmasajus toimunud ajasõidus, kus rohkete avariide ja kollaste lippude tõttu ei õnnestunud neil puhast ringi saada, jäi tulemuseks teine koht.

Sõitu alustas Tim Scheerbarth, kes tõstis märjal rajal auto kohe esimeseks. Pooleteise tunni möödudes alustas Viidas oma vahetust samuti esimeselt kohalt. Kuna suurem osa rajast oli kuivanud, otsustati eestlane saata rajale slikkidega. Paraku saabus Viidase esimese ringi lõpuks raja kohale suur vihmapilv, mis uputas taaskord terve 24-kilomeetrise raja üle. Meeskond polnud paraku aga rehvivahetuseks valmis, mistõttu saadeti Viidas slikkidega läbimärjal rajal uuele ringile. Viimaks boksis vihmarehvid alla saanud, oli Viidas langenud teiseks ning kaotas esimesele autole 40 sekundit, sest Sorg Rennsporti BMW M4 oli juba eelmisel ringil vihmarehvid alla pannud.

Iga ringiga muutuvates oludes hoidis Viidas kindlalt teist kohta ning andis tund enne sõidu lõppu auto üle Tobias Müllerile. Rohkem vihma ei tulnud, mistõttu hakkas sakslane vahet liidritega kiiresti vähendama. Viimase ringiga püüdiski Müller esikohal olnud BMW kinni ning tõusis viimases sektoris lausa liidriks. Viimasest kurvist tuligi Müller liidrina välja, BMW tihedalt kannul. Kuna aga AMG jõudu oli hooaja esimeste sõitude edu tõttu kärbitud, suutis BMW kurvist paremini välja kiirendada ning tõusta AMGst sisuliselt fotofinišiga mööda – AMGd jäi liidrikohast lahutama vaid 0.019 sekundit ehk 19 tuhandikku.

„Senise hooaja üks raskeimaid sõite just tänu väga muutuvale ilmale. Kui 80% rajast oli kuiv ja päike säras, siis allesjäänud osal sadas paduvihma. Kuna rada on 24 kilomeetrit pikk ning lookleb mägede vahel, liikus vihmapilv samuti mööda rada edasi-tagasi,“ kommenteeris Viidas. „Pidi nii ennast kui ka meeskonda pidevalt rajaoludega kursis hoidma ning vältima vihmarehvide ülekuumenemist. Viimasel kolmel sõidul oleme kahjuks tänu ebaõnnestunud boksipeatustele olnud põhikonkurentidest tagapool, mistõttu oleme oma hooaja alguses teeninud edu maha mänginud. Ega viimasel kahel sõidul muud eesmärki ei saagi olla kui et konkurentidest ees olla ja mõlemad sõidud võita,“ lausus Viidas motiveeritult.

Viidase, Scheerbarthi ning Mülleri trio hooaja eelviimane sõit toimub 12. oktoobril taaskord Nürburgringil.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena