"Eelmisel aastal saime juba enne ralli algust aru, et meil saab raske olema. Sellele viitas eelkõige sõitjate tagasiside. Leidsime, et pole mõtet hakata poole ralli pealt midagi muutma, sest lihtsalt rajal püsides kukkusid meile poodiumikohad ikkagi kätte," meenutas Fowler WRC kodulehel.

"Nüüd seda enam ei juhtu. Ka teised tiimid tegid Türgi kohta omad järeldused ja nad on katsumuseks valmis. Me ei looda enam teiste ebaõnnele," lisas ta.

Toyota tuleb Türgi rallile vedrustusega, kus kasutatakse senisest kergemaid osi. Eelkõige peaks paranema kiirus aeglastes kurvides, mida Türgis on kamaluga.

"See on suur samm. Otsustamine, millal uue vedrustusega välja tulla, oli keeruline, sest välja tuli vahetada palju komponente. Homologatsioonipaberites olid muutused kirjas juba jaanuaris. Põhjus, miks Juho Hänninen sõitis Sardiinias neljanda autoga, oligi just vedrustuses," selgitas Fowler.

"Kaalusime võimalust, et kasutame neid osi Sardiinias kõikidel autodel, aga lasime kõigepealt Juhol neid päris rallil testida. Kõik sujus hästi ja seega saame Türgis uuendused kasutusele võtta."

Fowler ei osanud öelda, kui kiire võib Toyota seekord Türgis olla. "Olime mullu teistest päris palju maas. Võimalik, et oleme neile järgi jõudnud. Ralli näitab."

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena