Ajasõitu alustas Viidas ning tõstis märjal rajal auto kohe esikohale. Raja kuivades parandasid tiimikaaslased Tim Scheerbarth ja Tobias Müller ringiaega veelgi enam ning ajasõit lõpetatigi oma klassi esikohal.

Scheerbarth alustas seega sõidu SP10 klassi esikohalt ning üldarvestuse 26. kohalt. Kuigi esimese kahe ringi jooksul vahetati BMW M4 autoga sõitvate konkurentidega kohti, hakkas sakslane Scheerbarth tasapisi jälitajatel eest ära libisema. Juba täiesti kuivanud rajal võttis auto üle Müller, kes sõitis ka võistluste kiireima ringiaja – tervelt 5 sekundit kiirem kui lähim konkurent. Uue vihmasaju saabudes oli vahe teise kohaga 45 sekundit ning rooli pandi Viidas. Paraku läks aga boksipeatus tervelt minuti võrra planeeritust pikemaks, sest tekkis segadus rehvidega. Seega langes Viidas teiseks ning pidi hakkama kaotust tasa sõitma. Seda ta läbimärjal rajal ka tegi, olles liidrist keskmiselt 10 sekundit ringi kohta kiirem. Vahetult enne oma viimast boksipeatust tõusiski ta ise liidriks. Paraku on aga lubatud BMWl sõita AMGst suurema kütusepaagiga, mistõttu Heiko Eichenbergi ja Erik Johanssoni duo möödus eelviimasel ringil tankimispeatust tegevast eestlasest ning napsas omale klassivõidu. Viidas lõpetas seega SP10 klassi 2. kohal, vahe liidritega 12 sekundit.

„Olime igal hetkel ja iga ilmaga konkurentidest selgelt kiiremad, paraku mängisid seekord meie edu maha luhtaläinud boksipeatus ning korraldajate poolt tekitatud ebavõrdsus lubatud kütusemahuga, sest meie AMG suutis vihmaga maksimaalselt sõita tankimata 9 ringi, konkurentide M4 aga tervelt 11 ringi. Seeläbi pidime tegema lisapeatuse ning sinna meie võit läkski,“ oli Viidas nördinud. „Koos eelmise sõidu ebaõnnestumisega langesime ka oma klassi arvestuses teisele kohale, mistõttu tuleb viimaselt kolmelt etapilt võtta maksimum. Võimalus selleks avaneb juba veidi vähem kui kolme nädala pärast 28. septembril,“ lausus Viidas juba rajale naasmist oodates.