Draamat pakkus kõige rohkem avakurv: väga kehva stardi saanud Max Verstappen (Red Bull) üritas avakurvi hiljem pidurdades halba olukorda päästa, kuid põrkas seetõttu kokku Kimi Räikköneniga, kelle auto peaaegu külili paiskus. Verstappen sai küll edasi sõita, kuid paar kurvi hiljem oli selge, et tema masin on siiski katki ning roolida seda võimalik ei olnud - hollandlane lõpetas rajabarjääris. Räikkönen sai küll edasi sõita ning boksis parandati mõned kahjustused, kuid tõsist võidusõitu enam soomlasel teha ei õnnestunud.

Esikohalt alustanud Charles Leclerc tegi õnnestunud stardi ning avaringil pääses Lewis Hamiltonist mööda ka Sebastian Vettel, mistõttu said Ferrarid Mercedeste ees kaksikjuhtimise. Vettel toodi esinelikust esimesena boksi ning kuigi Leclerc naasis pärast oma boksipeatuselt sakslase seljataha, paluti Vettelil Leclerc endast mööda lasta, et ta saaks Hamiltoni ja Bottase ees edu kasvatada. Kulunud rehvidega ei suutnud Vettel aga Hamiltoni ja Bottast kaua oma seljataga hoida ning pidi uuesti boksi tulema, leppides seetõttu neljanda kohaga.

Pisut värskemate rehvidega Hamilton suutis viimasel ringil Leclercist küll vähem kui sekundi kaugusele jõuda, kuid Monaco sõitja suutis edust kinni hoida ning oma esimese etapivõidu võtta.

Tulemused:

Tänavusel hooajal polnud Ferrarid võitnud veel ühtegi etappi, viimane esikoht võeti 2018. aasta USA GP-l, kus parim oli Kimi Räikkönen. Seega jäi kahe Ferrari võidu vahele lausa 15 etappi. Enne Räikköneni võitu USA-s võidetigi viimati just nimelt mullu Belgias, kui triumfeeris Vettel - sealne rada Ferraridele sobib.

Ühtlasi tähendab see seda, et kolmekordne maailmameister Vettel pole nüüd juba aasta aega ühtegi etapivõitu saanud.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena