Eesti koondis võitis nišialal neli EM-kulda ja Rahvuste karika
Meie ühe edukama tehnikaspordiala õnnestunud tööst saadi esimesed märgid juba kuu algul Tallinnas toimunud Euroopa karikavõistluste teisel etapil, mis oli ühtlasi viimaseks kontrolliks enne tiitlivõistlusi.
Sündmused Ungari suuruselt viiendas linnas Pećsis arenesid eestlastele ülimalt soodsalt, kus kõigis kuues võistlusklassis oldi edukad just otsustavas kolmandas voorus.
Klassis-1 oli Rain Teder juba Tallinnas püstitanud uue Eesti rekordi ja tema mudeli suurepärane kiirus realiseerus Ungaris EM-i kuldmedaliga. Kaksikvõidu kindlustas Eestile selle klassi senine valitseja Lembit Vaher.
Klassis-2 pani meie koondise liider Lembit Vaher oma kogemused taas maksma. Avakatsel alles viiendal kohal olnud viiekordne Euroopa meister suutis otsustava kolmanda katsega kõik rivaalid seljataha jätta ning oma medalikollektsiooni hinnalise kuldmedaliga veel kasvatada.
Klassis-3B tegi vanameister Ülo Liimask maksimumi, tasuks EM-pronks.
Eesti koondise edu jätkus ka suuremates klassides, kus mudelite kiirused ületasid juba 300 km/h. Klassis-3 õnnestus Mart Sepal vaid üks katse aga sellest piisas, et teisena poodiumile tõusta. Kõige napimalt jäi neljandaks Hannes Virunurm.
Klass-4 on läbi aegade olnud Eesti koondise väga tugev lüli, kus kõigi rivaalide hirmuks on tandem Tõnu Sepp ja Tiit Luman. Praktiliselt esimese katsega oli asi klaar – kuldmedal Tõnu Sepale ja hõbeda noppis Tiit Luman. Sealjuures võitjale taganuks edu ka tema paremuselt teine katse. Kogenud mehe medalikapis on ka varasemate tiitlivõitluste säravaid autasusid.
Kõige suuremas, Klassis-5 näitas suurepärast kiirust Ando Rohtmetsa mudel, kus parimal katsel mõõdeti kiiruseks 344,110 km/h. Oma teise etteaste tegi selles klassis Tõnu Sepp, kes seekord leppis neljanda kohaga. Kolmanda eestlasena jõudis esikümnesse 8. koha saanud Raivo Rähni.
Koondise üliedukas esinemine tähendas ka võistkondliku Ravuste karika jätkuvat hoidmist Eesti kiirusautomudelistide auhinnakapis.