Kiireimas S1 klassis peeti maha kaks ülipõnevat võidusõitu. Esimeses sõidus asus liidriks Soomes elav eestlane Eero Madisson (KTM), kelle taga kihutasid Prants Pals (TM, Vihur Motosport), soomlane Sami Salstola (TM) ja Patrick Pals (TM, Vihur Motosport). Viimasena mainitu suutis sõidu keskpaigaks Salstolast ja vend Prantsust mööduda ning jõudis ka Madissonile järgi ning ratas rattas sõideti sõidu lõpuni. Pals sai küll Madissonile mitmel korral kõrvale, kuid liider ei eksinud ja võitis sõidu 0,1 sekundilise eduga Palsi ees. Salstola ületas lõpujone kolmandana ja Prants Pals neljandana.

Teise sõidu algus õnnestus kõige paremini Prants Palsil, kelle taga kihutasid avasõidu viies soomlane Sami Uutela (Yamaha) ja Salstola. Madisson seevastu kukkus ja langes võistlejaterivi lõppu. Tagasihoidliku stardi teinud Patrick Pals möödus esmalt Salstolast ja seejärel Uutelast ning püüdis ka venna kinni. Sõbralikult kihutasid vennad ratas rattas ka üle lõpujoone. Summuti tagaosa kaotanud Salstola möödus vahepeal Uutelast ja hoolimata viimase püüdlustest säilitas kolmanda koha. Madisson tegi terve sõidu meeletut tempot, kuid pidi siiski viienda kohaga leppima.


Kahe sõidu kokkuvõttes võitis etapi eelmise aasta Eesti meister Patrick Pals (44 punkti) 1-punktilise eduga vend Prantsu ees, kolmas oli 41 punkti kogunud Madisson, kes omakorda edestas Salstolat 1 punktiga, Uutelale (34 p) kuulus viies koht. Esikuuikusse mahtus ka Alex Vetkin (Husqvarna, Vihur Motosport), kes oli ka sõitudes 6.

Madisson sai veidi palsamit haavadele võites kindlalt mõlemad sõidud S4 klassis, kus talle järgnesid kummaski võidukihutamises Alex Vetkin ja ukrainlane Maksym Kovalov (Husqvarna).

SM85 klassis ei leidunud vastast venelasele Kirill Masterovile (KTM, 50 punkti), kes võitis selge vahega mõlemad sõidud. Kahe sõidu kokkuvõttes sai teise koha avasõidus 2. ja viimases 3. koha saanud Aksel Pärtelpoeg (Husqvarna, Äksi39Team, 42 p). Kolmas koht kuulus Maksym Kovalovile (40 p), kes avasõidus kukkus ja sõitis end tagant neljandaks ning oli teises sõidus teine.

Väikseimas meistrivõistluste klassis SM65 võitis aga mõlemad võidukihutamised kindlalt vapper Venemaa tüdruk Alena Petrishina (Husqvarna, 50 p). Kolmikvõidu Venemaale kindlustasid Leonid Balaberin (Husqvarna) ja Gleb Alekseev (KTM), kes jagasid mõlemas sõidus teised ja kolmandad kohad, kuid tänu viimase sõidu teisele kohale kuulus võrdsete punktidega (42 p) Balaberinile kõrgem koht. Parima eestlasena sai Karro Robert Jäärats (KTM, Vihur Motosport, 34 p) neljanda koha.

SuperQuad avasõidu võitis kindlalt Reimo Kerdt (Polaris, Estonian SuperMoto Racing), teise koha saanud Raul Kirt (KTM, Flameko Racing) sai valelähte eest 15 sekundilise karistuse, kuid edestas hoolimata sellest kolmandaks tulnud Viljar Väratit (Honda, Estonian SuperMoto Racing). Teises sõidus oli aga Kerdt'i kord valelähe teha ning 15 sekundiline trahv saada. Mees suutis Kirtist mööduda ja hakkas vahet suurendama, kuid lõpujoonel oli kahe mehe vahe 12 sekundit, mis tähendas, et sõidu võit kuulus 3 sekundilise vahega Kirt'ile. Kolmas oli taas Värat.
Tänu teise sõidu võidule kuulus ka etapi esikoht Kirt'ile, kes kogus Kerdt'iga võrdselt 47 punkti, Värat sai 40 punktiga kolmanda koha.

Eesti karikavõistluste arvestuses võitis koos S1 klassiga rajal olnud Open masinaklassi venelane Semen Buchin (KTM), poodiumi kaks madalamat astet kuulusid soomlastele Tero Kolehmainenile (TM) ja Tuomas Harhalale (Yamaha). SM50 arvestuses võitis etapi Läti poiss Andzejs Smulkevics (Husqvarna) Vihur Motosport sõitjate Caspar Vetkini (Husqvarna) ja Travis Siilaku (KTM) ees. Samades sõitudes, kuid kohalikele karikatele võistelnud PW50 arvestuses oli aga esimene vapper tüdruk Meribel Kask (Husqvarna, Vihur Motosport), kellele järgnesid Steven Eugen Tintso (KTM, AYR Racing Team) ja Kenneth Simulask (Husqvarna, Vihur Motosport). Klassis “StreetMoto” võitis Peep Nork, kes oli selles klassis ainus osaleja.

Järgmised Eesti meistri- ja karikavõistluste etapid sõidetakse 22.-23. juunil Aravete kardirajal, kus kummalgi päeval toimub eraldi etapp ja suure tõenäosusega sõidetakse ka teisel päeval rada eelmisele vastupidises suunas.