Heites pilgu Tänaku esikohtade taha, siis paistab välja üks kindel muster. Kui tihtilugu näeme ralli viimastel päevadel pingsaid heitlusi ning mõnikord ka pingelist duelli esikoha peale, siis Tänaku võidud on alati tulnud olukorras, kus viimase päeva eel on tema võit olnud sisuliselt selge.

Esikoht 2017. aastal Sardiinias

Karjääri esimese ralli võitis Tänak 2017. aastal Sardiinias. Toona edestas ta lõpuks teise koha saanud Jari-Matti Latvalat 12,3 sekundiga. Eestlase ülekaal oli tegelikkuses aga märksa suurem. Viimase kiiruskatse eel oli Tänaku edu Latvala ees 23,4 sekundit. Viimase võistluspäeva eel oli eestlase edu aga 24,3 sekundit.

Kokku sõideti Sardiinias 19 kiiruskatset. Tänak tõusis liidriks 13. katse järel.

Esikoht 2017. aastal Saksamaal

Karjääri teise ralli ning oma teise võidu M-Spordiga teenis Tänak 2017. aastal Saksamaal. Teisena tuli toona üle finišijoone Citroeni rooli keeranud Andreas Mikkelsen. Eestlase edu oli lõpuks 16,4 sekundit. Taas ei ole vahe ülemäära suur, kuid Tänak sai juba laupäeva õhtul tõdeda, et asjatuid riske ei ole vaja enam võtta ning kilomeetreid saab ta mõõta pigem ettevaatlikult.

Kokku sõideti Saksamaal 21 kiiruskatset. Tänak kerkis liidriks 7. katse järel.

Esikoht 2018. aastal Argentinas

Eestlase esimene võit Toyota roolis tuli kindlalt. Tänak edestas finišis Hyundai esinumbrit Thierry Neuville'i 37,7 sekundiga. Sisuliselt kõik konkurendid tunnistasid, et eestlane oli neile püüdmatu.

Kokku sõideti 18 kiiruskatset. Tänak haaras juhtohjad juba 5. katse järel.

Esikoht 2018. aasta Soome rallil

Eestlaste jaoks väga olulise Soome ralli võitis Tänak mullu väga kindlalt. Teise koha saanud Citroeni pilooti Mads Östbergi edestas ta kiiretel teedel koguni 32,7 sekundiga.

Ralli alguses vahetasid Tänak ja Östberg kordamööda esikohta, kuid 9. kiiruskatse järel võttis Tänak sisse kindla liidripositsiooni ja hoidis seda lõpuni. Soomes sõideti 23 kiiruskatset.

Esikoht 2018. aasta Saksamaa rallil

Eelmisel suvel sai Tänakust esimene Eesti rallimees, kes suutnud ühe ralli tesitkordselt võita. Teine võit Saksamaal tuli 39,2 sekundi suuruse eduga Neuville'i ees.

Esimese kiiruskatse võitnud Tänak andis teise katse järel korraks juhtohjad Sebastien Ogier'i kätte, kuid 3. kiiruskatse järel tõusis eestlane liidriks ja enam tagasi ei vaadanud. Esmalt võitis ta viis kiiruskatset järjest ja suurendas edumaa turvaliseks. Lõpuks sõideti Saksamaal 18 kiiruskatset.

Esikoht 2018. aasta Türgi rallil

Mullu kolm rallit järjest võitnud Tänaku jaoks tuli Türgi ralli esikoht senistest kõige raskemalt. Eestlase Toyota ei olnud kõige kiirem, kuid targalt sõites kerkis ta aina kõrgemale. Teise koha saanud tiimikaaslast Jari-Matti Latvalat edestas ta lõpuks 22,3 sekundiga.

Tänak kerkis ralli liidriks laupäeva lõunal ehk 11. kiiruskatse järel. Lõpuks läbiti 17 katset.

Esikoht 2019. aasta Rootsi rallil

Lumistel Rootsi teedel ei andnud Tänak seekord sisuliselt teistele võimalustki. Teise koha saanud Citroeni pilooti Esapekka Lappit edestas ta lõpuks koguni 53,7 sekundiga.

Tänak kerkis liidriks teise kiiruskatse järel. Vahepeal ta loovutas esikoha korraks Latvalale ja Teemu Suninenile, kuid 9. kiiruskatsega ehk laupäevase esimese võidukihutamisega kerkis ta liidriks ja seda kohta hoidis ta lõpuni. Rootsis oli kavas 19 kiiruskatset.

Esikoht 2019. aasta Tšiili rallil

Värskelt lõppenud Tšiili rallil edestas Tänak teise koha saanud Citroeni esinumbrit Sebastien Ogier'd lõpuks 23,1 sekundiga. Ogier tuli lõpuks eestlasele veidike lähemale, kuna ta pidi pingsalt kaitsma teist kohta Sebastien Loebi eest.

Tänak kerkis Tšiilis liidriks juba 2. kiiruskatse järel ja tema kohta lõpuks ei ohustatudki. Tšiilis sõideti 16 kiiruskatset.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena