Start aga Vipsil kõige paremini ei õnnestunud. Kolmandana startinud eestlane lasi endast koheselt mööda Max Fewtrelli (ART Grand Prix) ja Marcus Armstrongi (Prema Racing).

Viiendaks langenud Vips suutis oma positsiooni hoida ning hakkas vaikselt tõusma. Kuus ringi enne lõppu möödus eestlane Fewtrellist. Kõigest kaks ringi hiljem sai Vips sisekurvis osavalt mööda ka Armstrongist. Kaks ringi enne lõppu kasutas Vips ära DRS-ala ja möödus soomlasest Niko Karist ja võttis teise koha.

Sõidu võitis indialane Jeri Duhavala (Prema), kes edestas 18-aastast Vipsi 2,1 sekundiga. Kolmandaks jäänud Kari kaotas võitjale 3,7 sekundit.

Eilses sõidus näitas Vips samuti head minekut, kui tõusis sõiduga viis kohta ja lõpetas kuuendana.

Tänase sõidu esikümme:



"Võit Jürile parima ringiajaga," ütles Perrin, kui temalt tänaseks ennustust palusin. Ei mingit "ennustamine on tänamatu töö" või muud ümmargust juttu. Kogenud inseneri enesekindlus on imekspandav.

Vipsi ja Hitech GP eesmärk on täna kell 11.15 (Eesti aeg) algavas sõidus vaid üks. "Eesmärk on selgelt vaid võita. Alustame kolmandalt kohalt. Kaks meest on ees. Võtmekoht on start. Täna (eile - toim) tegi Jüri väga hea stardi. Kui ta seda korrata suudab, siis võib ta kohe tõusta koha võrra või miks mitte isegi kahe. Seejärel tuleb piisav vahe sisse sõita, et tagumine auto DRS-i kasutada ei saaks," jätkas prantslane.

Eilses esimeses sõidus oli Vips koha paranduse mõttes vaieldamatult kiireim mees rajal, tõustes 11. kohalt kuuendaks. Täna stardib ta kolmandalt kohalt, sest eilne finišijärjekord keeratakse TOP 8 meeste jaoks tagurpidi. Kohad 9.-30. stardivad kvalifikatsiooni tulemuse põhjal.

Küsimusele, kas tiim tunnetab ka suuremat pinget, kui võiduvõimalused on nii käega katsutavad, vastas 15 aastat vormelisarjades insener olnud ja mitmete praeguste F1 tähtedega nende nn juunioride ajal koos töötanud Perrin: "Ei, ei, ei! Mis pinget? Oleme siin kõik selleks, et võita. Kui tahad tiitlit võita, pead pinget taluma. Oleme kõik sellega harjunud."

Teistel Hitech GP pilootidel eile koha poolest midagi hõisata polnud. Eelmise aasta GP3 sarja neljas mees Leonardo Pulcini oli 20., Renault F1 noorteprogrammi kuuluv hiinlane Ye Yifei lõpetas 22.-na. Stardiga võrreldes kukkus itaallane kaks kohta, Yifei koht jäi samaks.

"Pulcinil oli stardis väike intsident, aga pärast seda näitas ta korralikku kiirust. Yifei sõit polnud samuti paha. Arvestades, kuidas meil kvalifikatsioonis läks, siis olen esimese sõiduga üldjoontes rahul. Isegi kui lõpptulemus pole päris see, mille järgi me siia tulime - vaid üks mees kuue hulgas. Kiirus seevastu, nagu sõitjad näitasid, polnud halb," lisas Perrin.

F3 punktisüsteem: esimesed kümme lõpetajat teenivad vastavalt 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2 ja 1 punkti. Kvalifikatsioonivõit annab 4 punkti ja kiireim ring sõidu ajal 2 silma. Eilsel võitjal Robert Schwartzmanil (Prema) on seega koos juba 29 punkti, kiireima ringi sõitnud, kuid pärast 5-sekundilist ajakaristust ruudulipu järel teiseks kukkunud Christian Lundgaardil 20. Vipsil on kirjas 8 punkti, kuid võimalik on teenida veel 27.

Delfi toob F3 põhisõidu ja ka hiljem (kell 16.10) vormel 1 Hispaania GP lugejateni kohapealt tekstipõhises otseülekandes.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena