Red Bulli F1 tiimi noorteprogrammi kuuluv Vips tõusis kohe stardis ühe koha ning oli viiendal ringil juba kaheksas. Kaheksandast ringist alates pidas eestlane tihedat võitlust indialase Jehan Daruvalaga, kellel kuulduste kohaselt hoiab tihedalt silma peal Racing Point (endine Force India) F1 tiim.

Kuuenda-seitsmenda koha heitluses sõitis Vips korra ka 10.-11. kurvi šikaani otseks - vahe kärises küll veidike, kuid oma positsiooni Vips ei kaotanud. Indialasest õnnestus tal mööda saada vahetult enne Alessio Deledda turvaalale sõitmist, mis pani sõidu virtuaalse turvaauto režiimile.

"Sõit oli väga hea. Arvan, et olime rajal kõige kiiremad. Kahju, et kvalifikatsioonis mulle ette jäädi (kvalifikatsiooni viimasel ringil Raoul Hyman - toim). Oleksin võinud vabalt selle sõidu võita," õhkus Vipsist kümmekond minutit peale finišit kaalumast Hitech GP hooldusalasse jõudes rahulolu.

"Kuna olime ikkagi kõige kiiremad, siis homme tuleb korraliku sõidu korral punktide poolest okei nädalavahetus."

Kuues koht tähendab homseks teiseks sõiduks Vipsile kolmandat stardikohta, sest tänased TOP 8 finišeerijad pööratakse homme stardirivil tagurpidi. Kohad 9.-30.-ni stardivad oma kvalifikatsioonis välja võidetud stardiruutudest.

Eile pärast kvalifikatsiooni oli Vips väga pettunud ja pakkus, et kaheksandast kohast enamat tal täna püüda pole. Viiekohaline tõus oli talle endalegi suureks üllatuseks: "Olin tõesti üllatunud, kui hea auto oli. Eilsega võrreldes tegime suure sammu edasi. Kui homme võidame, on täiesti okei."
Vips tõdes, et hakkas sõidu lõpupoole kiirust rehvide kulumise tõttu kaotama. Eriti suurt vatti said rehvid pärast virtuaalse turvaauto režiimi britti Max Fewtrelli (ART) taga ajades, kellega lõpuks jäi vahe 3,6 sekundit.
Kui virtuaalset turvaautot poleks olnud, oleksin isegi viiendana lõpetanud.
Jüri Vips

"Virtuaalne turvaauto rikkus kõik ära. Olin Fewtrellile pärast seda hästi lähedal, kaks ringi täiesti sabas, mis kulutas rehvi kõvasti. Kui seda poleks olnud, oleksin isegi viiendaks tulnud," pakkus Vips.

Võit läks algselt Christian Lundgaardile (ART Grand Prix), kes edestas venelast Robert Schwartzmani (Prema) ja tema meeskonnakaaslast Marcus Armstrongi. Kuid kohtunikud otsustasid pärast sõidu lõppu määrata taanlasele viiesekundilise karistuse (intsidendi eest virutaalse turvaauto ajal) ja nii sai esikoha hoopis venelane. Lundgaard pidi leppima teise kohaga, Armstrong jäi kolmandaks.

Homne põhisõit algab samal ajal ehk Eesti aja järgi kell 11.15.