18-aastane Vips (Hitech GP) näitas paremuselt teist ringiaega, sõites selle välja sessiooni lõpus uute rehvidega eelviimasel ringil. Kiireimale mehele, kolmekordse maailmameistri Nelson Piquet' pojale Pedro Piquet'le (Trident) kaotas ta vaid 9 tuhandiksekundiga. Enne rehvivahetust hoidis eestlane ajatabelis 15. positsiooni. Aegu detailsemalt uurides selgub, et Vips oli kõikide pilootide peale nobedaim teises sektoris (35,3 sekundit, Piquel 35,4).

Vipsi endaga enne õhtust kvalifikatsiooni (Eesti aja järgi 18.50) Delfi pikalt rääkida ei saanud, sest teda ootasid ees koosolekud tiimi inseneridega ning muud tähtsad asjatoimetused. Küll aga võis tema ilmest rajalt tulles kaalumisele siirdudes välja lugeda, et päris rahule ta autoga veel ei jäänud.

"Vabatreeningust pole mõtet suuri järeldusi teha. Igal tiimil ja sõitjal on oma programm, mida proovitakse. Keegi teeb starte, keegi testib midagi muud. Suures plaanis on kõik okei, aga päris rahule ta auto balansiga ei jäänud," ütles Vipsi abimees Marko Asmer, kes jälgis kogu treeningut Hitech GP boksist.

Üldiselt möödus F3 vabatreening suuremate vahejuhtumiteta. Tiheda liikluse ohvriks langes eelmisel aastal GP3 sarjas kokkuvõttes viienda koha saavutanud sakslane David Beckmann (ART Grand Prix), kes kiiret ringi tehes šveitslasele Fabio Schererile (Sauber Junior Team by Charouz) väikse müksu andis ja sellega enda esitiiva lõhkus.

Üks on kindel: õhtune kvalifikatsioon on Vipsi ja kõikide teiste F3 sõitjate jaoks võtmetähtsusega. 30-minutilise sessiooni peale läheb kõigil kirja vaid üks kiire ring, mis paneb paika homse esimese sõidu (kell 11.15) stardijärjestuse. Pühapäeval (teine sõit samuti kell 11.15) pööratakse stardijärjestus TOP 8 sõitjate jaoks tagurpidi, stardikohad 9.-30.-ni jäävad samaks.