Kogu maailmas ainulaadsel rajal lähevad võistlustulle enam kui 30 PRO sõitjat Soomest, Rootsist ja Norrast ning Baltikumist. Võistlusel osalevad ka Lätist kolmikvõidu toonud Eesti driftiässad Ao Vaida, Mihkel Norman Tults ja Oliver Randalu.

2018. aastal kurikuulsaks saanud Kehala II rada lennutab driftiautosid kõrgemale ja kaugemale, kui ükski teine rada maailmas. Ürituse videod levisid kiiresti üle maailma tänu Top Gearile ja teistele videot jaganud driftistaaridele nagu Mad Mike jt kogudes kaks miljonit vaatamist ja vastukaja fännidelt üle maailma.

Keerukat hüppega rada peetakse maailma üheks ohtlikumaks. Uuendusena on rada sel aastal turvalisuse kaalutlustel 1,5 meetrit laiem, samuti on lisatud pealtvaatajate kaitseks betoonplokke. Nii saavad driftijad ennast proovile panna täiesti uuel senikasutamata rajal, mis võimaldab ka 360-kraadiseid tagasipöördeid.

“Hea ligipääsetavuse ja jälgitavusega rajal avaneb pealtvaatajatele korralik vaatemäng ja saab näha ülivingeid tuunitud autosid,” räägib Eesti Autospordiliidu drifti alaliidu esimees Kristjan Salmre. Tema sõnul on just Kehala parim koht, kus teha esmakordselt tutvust drifti kui populaarsust koguva motospordialaga.

Tiitlit läheb kaitsma kahekordne Eesti ja Põhja-Euroopa meister Mihkel Norman Tults. “Lubadusi õhku loopida ei taha, aga tiitlit kaitsen iga hinna eest ja kellelegi punkte kinkima ei hakka,” kinnitab Eesti tippdriftija Tults, kes kaotas valearvestuse tõttu ülemöödunud nädalal Lätis napilt uustulnuk Vaidale. Tultsi sõnul on rada kiire ja tehniline ning pakub närvikõdi ja vaatemängu nii võistlejatele kui pealtvaatajatele.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena