Ajasõitu ilmestasid mitmed avariid ja nendest tulenevad kiirusepiirangud, mistõttu sõitis Viidas välja oma klassi paremuselt kolmanda aja. „Kuni viimaste kurvideni olin ringi peale kokku ligi 15 sekundit kiirem kui senine esikoht, kuid siis juhtus mu ees avarii ning pidin hoo kõvasti maha pidurdama. Ka tiimikaaslased ei suutnud enam meie auto aega parandada, sest vihma hakkas sadama," lausus Viidas ise.

Kiiresti muutuva ilma ning vihmahoogude tõttu alustas sõitu Nürburgringil ligi 15 aastat võistelnud sakslane Tim Scheerbarth, kes tuli peale kolmandalt kohalt startimist esimeselt ringilt juba liidrikohal. Kuigi võitlus konkurentidega oli kõva ja liidrikohta vahetati mitmel korral, siis anti auto Viidasele üle teisel kohal. Boksipeatusega langeti hetkeks lausa kolmandaks, kuid Viidas suutis kordamööda märja ning kuivava rajaga targasti sõites hoida vihmarehve ülekuumenemast ning tõstis auto taas esikohale. Viidase vahetuse lõpuks oli vahet lähima jälitajaga seejuures ligi kaks ja pool minutit. Pärast Viidase vahetust hüppas autosse sakslane Tobias Müller. Mülleril jäi neljatunnisest sõidust sõita vaid viimased 40 minutit, kuid raja kuivamise tõttu pidi ta üks ring enne finišilippu tulema boksi ning panema alla slikk-rehvid. Rada kuivas äärmiselt kiiresti ning vihmarehvid hakkasid ülekuumenema. Sellegipoolest ületas Müller finišijoone esikohal, vahe jälitajatega poolteist minutit.

„Kuigi erinevalt eelmisest sõidust meil seekord lund ei sadanud, näitas Nürburgring siiski oma ettearvamatut palet - saime nelja tunni jooksul sõita vaheldumisi vihmarehvidega läbimärjal, seejärel täiesti kuival rajal ning uuesti märjal rajal. Lisaks loomulikult ka slikkidega esmalt niiskes ning lõpuks juba kuival rajal. Sellest olenemata saime tiimikaaslastega kenasti

hakkama. Suureks takistuseks ei olnud ka konkurentide 30 kilogrammi kergemaks tehtud auto, mis „karistuseks" meie kiiruse eest meid rohkem pingutama pani," oli Viidas ise rahul.

Teise koha saavutasid Heiko Eichenberg ning Erik Johansson BMW M4 GT4 autoga, kolmandad olid Florian Wolf, Manuel Amweg ning Arne Hoffmeister samuti BMW M4 autoga. Eestlase ja sakslaste trio oli kokkuvõttes 184 startinud autost 28. kohal.

Järgmine sõit Tristan Viidasel toimub 19. mail Nürburgringil, kus sõidetakse 6-tunnine ADAC kvalifikatsioonisõit - prelüüd maailmakuulsale Nürbrurgringi 24-tunni sõidule, kus kihutab ka Viidas Mercedes-AMG GT4 autoga ning kaitseb oma eelmise aasta võitu.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena