Alustuseks tegi ta päeva avakatsel pirueti. "Kuna selle kiiruskatse legendi kirjutasime esimesena – ehk see oli minu esimene asfaldilegend üldse – siis vigu oli palju," kommenteeris Poom. "Kohati olin liiga optimistlik, siis taas liiga aeglane."

Päeva nael oli see, et kiiruskatse stardis avastati: mehhaanikud olid alla kruttinud ühe pehme rehvi kõva asemel. Vale rehv purunes.

"Ma ei tea, kas rehv läks katki seetõttu, et oli pehme..." laiutas Poom käsi. "Sain hea õppetunni: tuleb endal näpuga järge vedada ja kõik üle kontrollida."

Pika kiiruskatse Poom lihtsalt kulges läbi, sest järjekordne rehvipurunemine olnuks kurjast. "Ma ei mõista, miks rehvid siin katki lähevad – reedelgi juhtus nii, pealtnäha täiesti tühjast. Peab targemate inimestega nõu pidama," tõdes Poom.

Küll aga oli Poom väga rahul reedese päevaga, mille lõpetas vaatamata katkisele rehvile, mille vahetamiseks kulus poolteist minutit, kuuendal kohal. Püsinuks rehv terve, võidelnuks ta poodiumikoha nimel.

"Kiirust meil on, kõik jääb legendi taha," tunnistas ta. "Igatahes järgmiseks aastaks andis Korsika ralli kõvasti optimismi."

Järgmised kiiruskatsed soovib Poom probleemideta läbida. Pärast üheksat katset ja enne tänaseid korduskatseid hoiavad Poom ja Järveoja JWRC klassis kümne ekipaaži seas kaheksandat kohta, kaotades liidritele Tom Kristenssonile ja Henrik Appelskogile (Rootsi) 6 minuti ja 7,5 sekundiga. Järgmine katse algab kõikidele masinaklassidele kell 15.38.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena