Kõik see tundub kuidagi igav ja korduv. Ei taha küll härra Tilke kompetentsis kahelda, aga näib, et head mõtted hakkavad otsa saama. Plussiks pean raja laiust, mis on üllatavalt kitsas. Kõigest 12 meetrit, mis just tänapäevaste radade juurde ei käi, aga kindlasti teeb see võidusõidu atraktiivsemaks.

Selline näib rada paberil, aga õige ja adekvaatne tagasiside tuleb ikkagi sõitjatelt. Selle kinnituseks saame vaadata tagasi selle hooaja veebruarikuusse, kui sõideti siin esimesed testid. Kui kujult on see puhtalt Ducati rada, siis kolme päeva testide kiiremad oli hoopis Honda piloodid. Loomulikult ei olnud Ducati siis veel selline nagu ta on täna ning nende fookus oli suunatud hoopis mujale, mitte kiireima ringi sõitmisele.

Mida eelseisvalt etapilt oodata? Troopline kliima, kõrged temperatuurid ja tundmatu rada teevad võistluse eriti keeruliseks. Michelin on lubanud kohale tuua uued suure kuumuskindlusega rehvid. Huvitav, kuidas õnnestub kergematel sõitjatel need soojaks sõita ning kui head on rehvid sõidu lõpufaasis? Kui palju takistab vigastus Jorge Lorenzo sõitu? Need on suurimad küsimused etapi eel.

Kuna Tai etapp on uus ja võrrelda aastaid ning tulemusi ei saa, siis teatud asjad on ikkagi paigas. Nimelt Ducati ja Honda kiirus ning jätkuv Dovizioso ja Marquezi duell. Siia saab lisada Lorenzo nime, kuid tema tulemus sõltub sellest kui palju takistab teda eelmiselt etapilt saadud vigastus. Yamahal on väga keeruline siin edu saavutada ja nende kurb seeria tõenäoliselt jätkub. Küll on aga uskumatu tulemuseni jõudmas Valentino Rossi, kellele see on karjääri 37-s erinev rada, kus ta on MM-il kaasa teinud. Kas uus rada annab Rossile poodiumi, sest kogemusest ja kohanemisvõimest temal puudu ei jää.

Seda kõike saame teada juba eeloleval pühapäeval kanalilt TVPlay Sports.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena