Nitišs saabus oma esimesele pikale rallile väljaspool Lätit heas meeleolus, sest alles ülemöödunud nädalavahetusel saavutas ta esikoha FIA rallikrossi Euroopa meistrivõistluste etapil Rootsis Supercar ERX klassis.

Rally Estoniaks ta endale ühtegi kohalist eesmärki seadnud ei ole. "Startida on tore, aga finišeerida veel toredam. Võitlen siin ainult iseendaga. Kõigile meeldivad trofeed, mulle ka, aga siin on mul eesmärk lihtsalt lõpetada," lausus Nitišs, kes tänavu osalenud ka maikuus toimunud Rally Talsil, lõpetades selle üldarvestuses üheksandana ja LRC2 klassis neljandana.

Kui palju rallikrossisõit rallisõidust erineb? "Võtab paar kilomeetrit harjumist, kui harva peab ralliautoga käiku vahetama. Ning see ei kiirenda nii hästi, nagu ma olen harjunud. Sõitmine erineb ka totaalselt. Siin pean kuulama legendi, rallikrossis olen raja endale seda läbi jalutades selgeks teinud. Pealtnäha tundub, et kõik on sama - kolm pedaali, rool, käiguvahetus -, aga mõtlemine käib hoopis teisiti," vastas ta.

Nitišs kiitis Rally Estonia korraldajaid, kes on rajale tehislike trampliine ehitades kõvasti vaeva näinud, kuid kartis, et tema autole need kõige paremini ei sobi.

"Tutvusime eile rajaga... Huhh!" võttis rajast rääkimine lätlase esmalt ohkama. "Korraldajad on suure töö ära teinud, aga kardan, et meie auto jaoks on neid hüppeid pisut palju. Usun, et WRC ja R5 autodega on sealt kindlasti tore üle minna. Lõppude lõpuks on tingimused kõikidele samad. Pealtvaatajatele on see kahtlemata lõbus ja kui me neist turvaliselt üle saame, siis kindlasti ka meile."

Nitišs ootab raja ääres lehvimas näha ka Läti lippe. "Oleme PR valdkonnas - Sportlandi inimestega, Delfiga, Rally Estonia korraldajatega - pikalt tööd teinud, et Läti fänne siia palju tuleks," avaldas ta.