Juba vabatreeningul piduritega probleeme kogenud Ralf Aron sõitis esimeses kvalifikatsioonis välja seitsmenda aja, aga tegi väga hea stardi ja tõusis esimeste ringidega teisele kohale. Siis aga selgus, et kohtunikud olid talle valestardi eest määranud 5-sekundilise ajakaristuse, mistõttu teisena finišeerinud Aronile läks kirja alles 5. koht.

Teises kvalifikatsioonis, mille ajad määrasid stardikohad nädalavahetuse kaheks ülejäänud sõiduks, ei leidnud Ralf Aron ja Prema Powerteami insenerid kuidagi lahendust auto kehvale pidamisele ja nii ol ta sunnitud leppima 15. stardikohaga mõlemaks pühapäevaseks sõiduks. Väheste möödumisvõimaluste poolest kuulsal Hungaroringil finišeeris Aron teises sõidus 12. kohal. Kolmandas sõidus aga alustas eestlane võidusõitu suurepäraselt ning tal õnnestus stardi ja esimese paari ringiga tõusta 7. kohale. Ülejäänud sõidus enam võimalusi kõrgemale tõusta ei leidunud ja nii lõpetaski Aron seitsmendana.

Tänavu väga tasavägises F3 sarjas, kus esimese kuue sõiduga võite kirjas viiel erineval sõitjal, hoiab Ralf Aron punktitabelis hetkel 5. kohta.

Ralf Aron: "Autoga oli tehnilise poole pealt terve nädalavahetuse palju probleeme ja teine kvalifikatsioon läkski tehnika nahka. Võistlussõitudes võtsin, mis võtta andis, aga midagi rohkem teha ei andnud. Esimese sõidu stardis auto korraks nõksatas, stardiruudust välja liikunud, aga valestardi eest karistada sain ikkagi. Kahju, et oleme palju punkte kaotanud mingite väikeste asjade pärast."