Ricciardo järel jõudsid poodiumile veel Kimi Räikkönen (Ferrari) ja Valtteri Bottas (Mercedes). MM-sarja suursoosikud Lewis Hamilton (Mercedes) ja Sebastian Vettel (Ferrari) lõpetasid alles vastavalt neljandal ja kaheksandal kohal.

Ricciardo aitas võidule suuresti Red Bulli meeskonna suurepärane taktika ja kiire mõtlemine - turvaauto rajale tulles toodi mõlemad autod kiiresti boksi ning pandi neile alla värsked rehvid, mis austraallase lõpuks võidule aitasid.

Kuigi stardis tõusis Max Verstappen viiendalt kohalt kolmandaks ning Lewis Hamilton langes neljandalt realt viiendaks, kulgesid esimesed paarkümmend ringi suhteliselt sündmusteta ja olid igavavõitu. Juhtuma hakkas alles pärast boksipeatusi: kõigepealt tõusis liidrist Sebastian Vettelist varem rehve vahetamas käinud Valtteri Bottas sakslasest mööda, seejärel hakkas Ferrari aga mängima taktikaga: teiste peatuste tõttu liidriks tõusnud Kimi Räikköneni tükk aega boksi ei toodud ning soomlast kasutati selle asemel hoopis Vetteli kasuks ära - nimelt tuli Räikkönen liidrikohal selg ees Bottasele ja Vettelile vastu ning aitas sellega Vettelil Bottasele lähemale pääseda.

Tõeliselt segi paiskas kogu sõidu aga selle järel toimunud väike kokkupõrge kahe Toro Rosso vahel. Pierre Gasly ja Brendon Hartley avarii ei olnud küll tõsine ning mõlemad jätkasid sõitu, ent sündmuskohal oli asfalt sodi täis ning rajale toodi turvaauto. Sellele reageeris suurepäraselt Red Bull, kes tõi kiirelt sisse nii Verstappeni kui Ricciardo ning pani neile viimaseks 20 ringiks alla värsked rehvid - teised tipptiimid aga boksipeatusi rohkem ei teinud.

Värskete rehvidega Red Bullid hakkasid turvaauto lahkumise järel rivis kiirelt tõusma ning kui algselt oli eespool Verstappen, siis tema väike eksimus Lewis Hamiltonist möödasõitu üritades andis võimaluse Ricciardole, kes möödus kärmelt nii Hamiltonist, Vettelist kui ka Bottasest ning kindlustas viimase kümnekonna ringiga endale ilusa etapivõidu.

Verstappenil oli suurepärane võimalus tulla teisele kohale, kuid noor hollandlane kiirustas Vettelist mööda sõita üritades ja sõitis sakslase Ferrarile külje pealt sisse, mistõttu tegid mõlemad autod spinni ning kaotasid kõvasti aega. Verstappenil nähti olukorras ka süüd, mistõttu anti talle kümnesekundiline ajakaristus. Antud kokkupõrge mängis paremad kaardid kätte ka Räikkönenile, kes tänu sellele Hamiltonist mööda sai - otse Vetteli ja Verstappeni taga olnud Hamilton pidi avarii vältimiseks tegema suure ringi, samal ajal kui Räikkönen sai piruetitavatest autodest lihtsamalt mööda.

Kõige suuremaks kaotajaks oli antud avarii juures aga kahtlemata Vettel, kes kukkus kolmandalt kohalt esmalt lausa seitsmendaks ning kaotas hiljem selle koha veel Fernando Alonsole, lõpetades kaheksandana. Verstappenile määrati avarii põhjustamise eest kümnesekundiline ajakaristus, mis kukutas ta neljandalt kohalt viiendaks.

Lõppjärjestus:

MM-sarja üldjärjestus:

Kuidas see lugu Sind tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena