Meile Martiniga oli see lõpuks viimane uus pinnas, mida pidime Yarisega avastama, et aru saada, millised on meie võimalused. Nüüdseks oleme suutnud omale suure pildi ette joonistada, milline on meie olukord lumel, kruusal ja asfaltil ning teame, mille kallal edasi töötada. Üleüldiselt olen enesetundega asfaltil päris rahul ja usun, et siin me ei ole enam kaugel, et pidevalt tipus võidu sõita. Sel aastal oli Korsikal enamus katseid uued ja see tekitas meile rajakirjutamisel tööd juurde. Siin saarel on rajakirjutamine kindlasti üks aasta kõige keerulisem + pikad katsed + asfalt. Kruusal on võidusõidu ajal veel võimalik loominguliselt läheneda, kui legend pole päris täpne, aga asfaltil on informatsioon väga oluline ja lihtsalt arusaadav.

Mingil määral oli meil ka kindlasti pinget tunda enne rallit, kuna olime erinevatel põhjustel punktiarvestuses juba päris kaugele jäänud ja siiani ehk minu nõrgimal rallil tuli teha väga hea tulemus. Üldiselt pinge aitab mul teha head resultaati ja me suhtusime Korsika väljakutsetesse väga tõsiselt ning lõpuks oleme tulemusega rahul.

Nüüd oleme juba Sardiinias, kus tegeleme kruusaseade arendusega ja teeme ka testi Argentiina ralliks. Mehhikos olime küll kohati tugevad, aga tunneme, et meil on veel palju kohti, kus saame areneda ja selleks, et tiitli konkurentsis püsida, peame tegema seda kiirelt ja võimalikult efektselt.

Korsikal hoidsin silma peal ka meie noorel pealetulijal Ken Tornil. Alustuseks testikatsel ei suutnud ta meie plaanist kinni pidada ja pidi ikka midagi korraldama, aga eks me rallisõitjad oleme kõik sellised olnud omalajal. Iseenesest teades, et tal igasugune asfalti sõidu kogemus puudub, siis lõpuks oli oluline, et ta saaks kõik kilomeetrid kogutud ja siis siit on juba lihtsam asju edasi ajada.