Esapekka Lappi ja Pontus Tidemand on Škoda roolis tulnud viimasel kahel hooajal WRC2 sarja võitjaks ning sakslaste Rallye Magazin kirjutab, et Škoda võib peagi oma sihid seada ka kõrgema mängu suunas.
Škodaga samasse kontserni kuuluv Volkswagen jõudis enne ootamatut MM-sarjast lahkumist välja arendada 2017. aasta auto ning kui Škoda tõepoolest 2019. või 2020. aastast WRC-sarjaga liituma peaks, saaksid nad tõenäoliselt seda autot oma arenduste põhjana kasutada.
"Sellise projekti arendamine võtab vähemalt kaks aastat," tõdes Škoda spordijuht Michal Hrabanek, kelle tiim kolib järgmisel aastal uude Škoda motospordikeskusesse, mis annab neile ka rohkem võimalusi ja suurema jõudluse masinate tootmiseks.
Škoda jaoks ei oleks WRC-sari midagi uut: 1999. aastast 2005. aastani oldi tehasetiimina autoralli MM-sarjas tegevad. Tuntumatest sõitjatest kasutasid Škodat näiteks Didier Auriol, Toni Gardemeister ja mõnel üksikul rallil ka Colin McRae.