Enne otsustavat etappi oli MM-tiitel võimalik võita viiel piloodil, keda lahutasid üksteisest loetud punktid. MM-sarjas sõidetakse etapil kolm sõitu ja kõik sõidud lähevad arvestusse. Võistlus toimus Po jõel, mis on tuntud oma kiire voolu poolest ja kuna eelnevalt oli mägedes sadanud vihma, siis tuli sealt mööda jõge alla palju puuoksi ja muud sodi, mis tegid sõitmise eriti ekstreemseks.

Esimeses sõidus näitas Aabrams väga head minekut olles finišis teisena. Sõidu võitis Marian Jung Slovakkiast.

Teises sõidus saavutas Aabrams koguni võidu ja astus suure sammu MM-tiitli poole. Paraku...

Kolmandas sõidus juhtis Aabrams võistlust algusest peale. Nähes suurimat konkurenti Marian Jungi katkestamas oli vaja lõpetada viiendal kohal, et saada maailmameistriks. Kolm ringi enne lõppu tekkis paadis vibratsioon. Võistlusvindi laba oli saanud jões ujuvas sodis kannatada. Aabrams võttis hoogu maha, lastes mõned konkurendid mööda, aga ring enne finišit lõhkus vigase vindi vibratsioon ära võlli, millel vint asub, ja sõit tuli katkestada.

Maailmameistriks krooniti Austria võidusõitja Attila Havas, kes saavutas Cremonas etapivõidu, hõbemedal läks Marian Jungile ja pronks Erko Aabramsile. Viimati saavutasid eestlased F-500 paadiklassis MM-medali 2008. aastal, kui Uku Aaslav-Kaasik võitis samuti pronksi.

Viiendat aastat F-500 sõitvale Aabramsile on see parimaks tulemuseks. Hooajal 2017 osales F-500 MM-sarjas 16 pilooti, esindatud oli kümme riiki.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena