"Ehitame Tallinnas logistikakeskust. Me ei mahu Soome lihtsalt ära, sest varustust on meeletult: üheksa testiautot, kümmekond rekat… Tallinn on hea vahejaam, sest pole meie tehasest kaugel ja siit on Euroopasse otsetee. Ei ole mõttekas kogu koli Soome viia," sõnas Mäkinen jaanuaris Eesti Päevalehele.

Kinnistusraamatust leiabki Peetri külast Tommi Mäkinen Racing OÜ nime alt ligi 16 000 m² suuruse äri- ja tootmismaa. Ettevõte on loodud 2015. aasta novembris, tegevusalaks märgitud mootorsõidukite tootmine ja juhatuse liige on peale Mäkineni ka Mia Miettinen.

"Teiseks, kui kiireks läheb, siis saab Tallinnas asju ajada, sest nii võidab kaks päeva – ühe tulles, teise minnes. Aga jah, esialgu on tegu logistilise keskusega, kuid ma ei välista, et tulevikus hakatakse Eestis ka autosid rallide vahel hooldama."

Ilta-Sanomati väitel on üheks argumendiks ka tõsiasi, et Eesti maksusüsteem on Soome omast tunduvalt ettevõtjasõbralikum. Oma praegusest baasist Puuppolas ei kavatse Toyota aga loobuda. "Eesti keskus peaks valmis saama millalgi järgmisel aastal. Täpset aega ei oska ma öelda," sõnas Mäkinen ISile.