Miko ja Martin alustasid Sardiinia ralli reedest võistluspäeva hästi ning katse teise ajaga tõusti JWRC üldarvestuse neljandale kohale. 14,54km pikkuse katse võitnud Terry Folbist jäi Niinemäe maha 0,5 sekundiga. Päeva teise katsena sõideti võistluspäeva pikima katse Monte Olia (19,05 km) esimene läbimine. Eestlased jätkasid heas tempos ning said katselt kirja kolmanda resultaadi. Katse võitnud Solans – Sotosest jäid eestlased maha 8,4 sekundiga. Üldarvestuses tõusti kolmandaks, liidrina jätkanud Solans – Sotosest jäid eestlased maha 10,6 sekundiga.

Kahjuks sõitsid eestlased paar kilomeetrit enne katse lõppu kivi vastu, mille tagajärjel läksid Ford Fiesta R2T vasak esimene õõtshoob ja tagasild kõveraks ning purunes rehv. Esimese katseteringi eelviimasele katsele „lonkava“ autoga startinud Niinemäe – Valter said katselt kirja seitsmenda aja ning kukkusid üldarvestuses koha võrra. Liidrina jätkanud hispaanlastest jäid eestlased maha 22,9 sekundiga.

Enne hoolduspausi sõidetud 14,14 km pikkuselt katselt ei pääsenud kahjuks Niinemäe – Valter taas rehvipurunemisest, kuigi kuskile vastu ei sõidetud. Katselt kogunes meestele 20,1 kaotusekundit. Üldarvestuses pidid eestlased endast mööda laskma veel kaks konkurenti ning jätkasid kuuendal kohal. Liider Solans – Sotosest jäädi maha 42,5 sekundiga.

Peale hoolduspausi jätkus võistlus hommikuste katsete kordustega. Terranova katse korduvläbimiselt Mikole ja Martinile katse kuues aeg. Järgnevana sõidetud Monte Olia kiiruskatse jäi kahjuks aga Niinemäe – Valterile rajalt väljasõidu tõttu päeva viimaseks. Õnneks oli meeste endiga kõik kõik korras, kuid auto kahjustused olid nii suured, et sellega jätkata polnud enam võimalik.

„Mäest alla tulles tegin sõiduvea, mis lõppes teelt väljasõiduga. Kahjuks tabasime võistlusautoga puud ning jätkata polnud võimalik. Esmase pilgu järgi tundub auto lanseron päris kõver olevat, et nüüd ei teagi, kas me auto homseks võistluskorda saab või ei. Igatahes loodame parimat,“ sõnas Niinemäe ootamatult läbi saanud päeva kokkuvõtteks.