WTCC sarjas on uuel hooajal kahel tänavaringrajal kasutusel rallikrossist tuttav jokkerringi süsteem - mõlemal ringil valmistatakse ette üks alternatiivne lisalõik, mida kõik autod võistluse ajal vähemalt korra peavad läbima. Tavalise ringiajaga võrreldes annab see paar sekundit juurde ning tekitab seega huvitavaid möödasõiduvõimalusi ning annab võimaluse erinevateks strateegiateks.

"Arvan, et jokkerringid on moodsas motospordis üks parimaid asju, sest tippkonkurentsis on ajalised vahed niivõrd väikesed," rääkis Ekström. "Kui oled iga ringi peale ühe kümnendiku võrra kiirem, ei saa sa seda väga välja näidata. Jokkerring annab vähemalt ühe lisavõimaluse möödumiseks ilma füüsiliselt kurvis ründamiseta."

Ekströmi sõnul saab jokkerringi kasutada erinevalt. "See annab sõidule rohkem vürtsi. Seda saab kasutada näiteks kaitsvalt, läbides selle juba sõidu alguses, aga ka vastupidi, jättes selle võimalikult hilja peale."

Rootslase sõnul võiksid antud kontseptsiooni kasutusele võtta enamad tippsarjad eesotsas vormel-1-ga. "Inimesed, kes pole rallikrossis eksperdid, on minu juurde tulnud ja rääkinud, kuidas see süsteem neile huvi pakub. Usun, et see on loomulik, kui ka muud sarjad lõpuks selle kasutusele võtavad."