See on seni kõrgeim koht, mida Eesti meeskonnal oleks võimalik ISDE-l saavutada (varem on kord oldud üheksandad).

Taas oli eestlastest kiireim Martin Leok (E2, KTM), kes sõitis välja aja 35.02,18 ja oli viie päeva kokkuvõttes oma klassis 20.

Viies võistluspäev oli kõigist eelmistest erinev, sõideti vaid üks 199 kilomeetri pikkune ring. Kasutusel olid osaliselt varasemate päevade rajad, mida sõideti tagurpidi, ning üks täiesti uus krossikatse. Peale Priit Biene, kellel pool käigukangi poldist ära murdus, pool jäi aga sisse, ning ta pidi enamuse päevast sõitma kolmanda käiguga, läks päev meie sõitjatel suuremate viperusteta. Viimases teeninduspunktis sai Biene tsikli murdunud polt siiski välja puuritud ja homseks lõpukrossiks uuega asendatud.

Teiste rahvusmeeskonna sõitjate tulemused: Rannar Uusna (E3, KTM) sõitis välja aja 35.08,3 ja oli 13., Veiko Rääts (E1, KTM) 26. (35.32,84) ja Priit Biene (E1, Husqvarna) 29. (36.59,75).

Eesti rahvusmeeskond tõusis viiendal võistluspäeval viiendaks, juhib USA Suurbritannia ja kolmandaks tõusnud Tšehhi ees. Neljandale kohale, Rootsile, kaotame ligi 24 minutiga. Meie ees olnud suurtest enduroriikidest langes sõitjate vigastuste tõttu välja Itaalia ja Hispaania.

Elary Talu (C3, KTM) on klubisõitjate arvestuses pärast viit päeva oma klassis kõrgel, neljandal kohal (34.31,35). Mart Meeru (C3, KTM) oli samas arvestuses täna 32. (40.21,45).

Kuuendal võistluspäeval sõidetakse lõpukross: 1,2-kilomeetrisel Navarra ringraja kõrvale äsja spetsiaalselt ehitatud rajal kuus ringi, kuhu starditakse klasside kaupa eilse seisuga paremusjärjestuse järgi vastupidises järjestuses.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena